تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۰
کد خبر: ۶۸۶۵۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر کل مدیریت بحران استانداری خوزستان:
خوزستانی‌ها خونسردی‌خود را حفظ کنند/ آمادگی لازم در صورت وقوع زمین لرزه
: در استان خوزستان تنها یک زلزله به بزرگی 3.8 ریشتر در شهرستان اندیمشک به وقوع پیوست و مابقی زمین لرزه ها در استان ایلام و شهرستان مورموری به وقوع پیوستند / مردم استان در این شرایط باید خونسردی خود را حفظ کنند و تا آنجا که امکان دارد در محیط های سر باز تردد کنند / تمهیدات لازم صورت گرفته تا در صورت وقوع زمین لرزه آمادگی لازم در استان خوزستان وجود داشته باشد
مدیر کل مدیریت بحران استانداری خوزستان با بیان اینکه جلوی وقوع زمین لرزه را نمی توان گرفت، اظهار کرد: مردم استان در این شرایط باید خونسردی خود را حفظ کنند و تا آنجا که امکان دارد در محیط های سر باز تردد کنند.

هاشم بالدی مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان در جمع خبرنگاران عنوان کرد: در استان خوزستان تنها یک زلزله به بزرگی 3.8 ریشتر در شهرستان اندیمشک به وقوع پیوست و مابقی زمین لرزه ها در استان ایلام و شهرستان مورموری به وقوع پیوستند.

وی با بیان اینکه هماهنگی لازم با فرمانداران شهرستان ها در راستای برگزاری ستاد های بحران صورت گرفته، افزود: همچنین هماهنگی های لازم را با ارگان های همچون هلال احمر و تیم های پزشکی نیز به منظور ایجاد آمادگی در استان و اعزام به استان ایلام انجام شده است.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری خوزستان تصریح کرد: هماهنگی لازم نیز با سازمان بنیاد مسکن استان به منظور پرداخت خسارات به روستاییان انجام گرفته است.

وی با بیان اینکه جلوی وقوع زمین لرزه را نمی توان گرفت، اظهار کرد: مردم استان در این شرایط باید خونسردی خود را حفظ کنند و تا آنجا که امکان دارد در محیط های سر باز تردد کنند.

بالدی افزود: تمهیدات لازم صورت گرفته تا در صورت وقوع زمین لرزه آمادگی لازم در استان خوزستان وجود داشته باشد.

مرجع / مـهـر
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۳
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۸
0
9
منظور آقای مدیر کل درخصوص درمحیط های سرباز تردد کنیم چیه .توخوزستان ازگرما میشه چند دقیقه دربیرون از منزل بسر ببریم. ضمناً شب مردم چه بکنند .گرما وشرجی از زلزله بدترند .
مهدی عمار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۸
0
5
دیروز سهر سوسنگرد چهار بار لرزید و زمین لرزه کاملا در آن محسوس بود
متعجب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۸
0
3
جناب بالدی یه سری به سایت لرزه نگاری بزن بعد اظهار نظر کن این که دیگه تورم و....نیست که یاد گرفتید توجیه کنید آخرین زلزله دیشب اهواز 5.3 بوده که حتما شما اهواز نبودید ضمنا این.......
:
:
:
آخرین اخبار