تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۹:۱۹
کد خبر: ۶۸۶۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آبشار50 متری در دل زاگرس
آبشار با ارتفاع 48 متری و عرض تاج 20 متری از زمین هر بیننده‌ای را شگفت زده می‌کند.
 
 یکی از زیباترین آبشارهای کشور در شهرستان درود در دل کوه‌های زاگرس و در ایستگاه راه آهن بیشه در مسیر راه آهن خوزستان- تهران قرار دارد.

آبشار با ارتفاع 48 متری و عرض تاج 20 متری از زمین هر بیننده ای را شگفت زده می‌کند. آبشار بیشه به رودخانه سزار وصل می‌شود و بنابراین در کناربازدید از زیبایی‌های آبشار فرصت لذت توقفی کوتاه در کنار رودخانه و گوش سپردن به آرامش جاری در این منطقه را هم دارید.



آبشار در فاصله 35 کیلومتری شهرستان درورد قرار دارد و در مسیر درود به سوی آبشار دیدنی‌های دیگری همه در کنار رودخانه قرار دارند؛ آبشارهای فصلی و دائمی، آبشارهای یخی در فصل زمستان و فاصله آن تا خرم آباد از راه جاده 64 کیلومتر است.



در بالای آبشار، روبروی ایستگاه راه آهن بیشه چشمه‌های پر آب متعددی وجود دارند که از دل کوه می‌جوشند و آرام و زمزمه وار از وسط ایستگاه می‌گذرند و آبشار بیشه را می‌سازند.




در پایین ایستگاه و در دل درختان بلند و در میان جویبارهای زیبا با آب زلال، آلاچیق‌های چوبی قرار دارند و گزینه خوبی برای استراحت مسافران هستند. البته در پایین آبشار و روبروی ایستگاه هم امکان چادر زدن برای مسافران عبوری فراهم است.




برای رسیدن به آبشار 2 مسیر وجود دارد. یک مسیر ماشین رو و یک مسیر قطار،البته هر دو مسیر از روستای بیشه می‌گذرند و بنابراین فرصت دیدن این روستای زیبا را هم دارید.



مسیر قطار: در خط آهن جنوب از ایستگاه شهر دورود، آغاز و پس از طی حدود 35 کیلومتر به ایستگاه بیشه می‌رسد که تا آبشار چند صد متری فاصله دارد.



مسیر ماشین رو: از شهر دورود به سوی سپید دشت، از راه روستای لنج آباد به روستای بیشه و یا شول آباد به روستای بیشه کشیده شده است.



برچسب ها: آبشار ، زاگرس ، درود ، بیشه
:
:
:
آخرین اخبار