تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۲
کد خبر: ۶۸۶۶۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اسکوچیچ: 2 شکست قبلی استقلال‌خوزستان دلیل بر تسلیم‌شدن آن نمی‌شود
سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان گفت: شکست استقلال خوزستان در دو بازی قبلی، دلیل نمی شود که برابر ما تسلیم شده حاضر شود.

دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال خوزستان اظهارکرد: بازی فردا دیداری است که همه انتظار آن را داشتیم. این که استقلال خوزستان دو بازی قبلی خود را واگذار کرده است و این که ما در دو دیدار گذشته خودمان پیروز شده ایم دلیل نمی شود که استقلال خوزستان تسلیم شده برابر ما حاضر شود.

وی بیان کرد: به بازیکنانم گفته ام که بدون غرور کاذب پا به میدان بگذارند. به هر حال هر بازی شرایط خاص خود را دارد. یقینا ما با احترام خاصی مقابل ویسی و کادر فنی محترم او و تیمش حاضر خواهیم شد.

سرمربي تيم فوتبال فولادخوزستان درباره جذب بازيكن گفت: ما ايمان موسوي را جذب كرده‌ايم كه محروم است و بهترين بازيكن مان كه بختيار رحماني است را به دليل مصدوميت، ماه‌ها در اختيار نداريم. در ادامه روي اين موضوع كار خواهيم كرد تا اگر خداي نكرده مشكلي برايمان پيش آمد بتوانیم جايگزين‌هايي براي آن‌ها پيدا كنيم. درباره محروميت ايمان موسوي هم بايد بگويم که موسوي با چهار جلسه محروميت مواجه شده است كه به نظر من محروميت او بيش از حد بوده است و نبايد تا اين حد محروم مي‌شد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاري كه داربي اهواز را چطور ارزيابي مي‌كنيد؟ خاطر نشان كرد: من يك فرد حرفه‌اي هستم و دوست دارم قبل از هر چيزي نتيجه بازي را به سود خودم رقم بزنم. البته دوست دارم بازي همراه با ارایه يك ديدار خوب و تماشاگرپسند باشد. من فكر مي‌كنم طي ديدارهايي كه تاكنون در ليگ برگزار كرده‌ايم بازي‌هاي خوبي ارایه داده‌ايم و اميدوارم فردا هم چنين بازي‌ای را با حمايت هوادارانمان انجام دهيم.

اسکوچیچ در پاسخ به اين سوال كه با توجه به اين كه صحبت‌هايي مبني بر جذب رحمان احمدي شده است، فکر نمی‌کنید اين موضوع در روحيه علیرضا سليمي و ارشاد يوسفي تاثير منفي بگذارد؟ گفت: من اين موضوع را تكذيب مي‌كنم. جذب رحمان احمدي شايعه است و اصلا نمي‌توانم اين موضوع را تاييد كنم.

وی در پاسخ به اين سوال كه تا چند درصد به تركيب اصلي تيم نزديك شده است و نظرش درباره انسجام تيم فولاد چیست؟ خاطر نشان كرد: من فكر مي‌كنم به آن تركيبي كه نسبت به بازيكنان حال حاضر خودم دارم دست پيدا كرده‌ام، هر چند من فردي تكامل‌گرا هستم و براي رسيدن به انسجام بيشتر تيم، تلاش بيشتري خواهم كرد.

سرمربي تيم فوتبال فولادخوزستان در پاسخ به سوال ديگري كه آناليز شما از ديدار استقلال خوزستان و نفت تهران چيست؟ گفت: صحيح و حرفه‌اي نيست كه در مورد بازي حريف و دوستمان تفسيري داشته باشم و اجازه دهيد اين موضوع بين خودم و ايشان بماند، البته من عذرخواهي مي‌كنم كه نمي‌توانم پاسخگوي اين سوال باشم. من معمولا در كنفرانس‌ها به سوالات به خوبي جواب مي‌دهم.

وی در پايان عنوان كرد: با توجه به سه دیداري كه انجام داده‌ايم نمي‌توانم بگويم از تیمم رضايت نداشته‌ام و با توجه به مشكلي كه خودتان هم در جريان آن هستيد، واقعا از عملكردمان راضي بوده‌ام. البته هنوز رضايت كامل را به دست نياورده‌ام و بايد در اين جهت گام برداريم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار