تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۲
کد خبر: ۶۸۶۸۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مشخص شدن ریزبرنامه‌های کمیته‌های ستاد اجرایی خدمات سفر خوزستان
معاون عمرانی استانداری خوزستان از مشخص شدن ریزبرنامه‌های کمیته‌های ستاد اجرایی خدمات سفر این استان تا 20 شهریورماه پیش‌رو خبر داد.

احمد سیاحی در حاشیه جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان خوزستان اظهار کرد: باید شرایطی ایجاد شود که در طول سال استان خوزستان مهمان‌پذیر باشد.

وی افزود: در همین راستا باید سازمان‌های مختلف با همکاری هم سعی در مطلوب‌تر کردن امکانات برای خدمت‌رسانی به مهمانان از سرتاسر کشور داشته باشند.

معاون عمرانی استانداری خوزستان تصریح کرد: استان خوزستان سرشار از مناطق و اماکن تفریحی است که می‌توان با یک برنامه‌ریزی صحیح گردشگران را به سمت و سوی آنها هدایت کرد.

سیاحی افزود: این امر خود نیازمند همیاری و همکاری کمیته‌های مسئول در ستاد اجرایی خدمات سفر استان است.

این مسئول ادامه داد: تجربه نشان داده است که با همین امکانات موجود در سطح استان نیز می‌توان خدمات خوب و قابل تقدیری ارائه کرد و نتیجه و اثربخشی آن را هم گرفت.

وی خاطرنشان کرد: امسال هماهنگی بخش‌ها و سازمان‌هایی چون هلال احمر، سازمان میراث فرهنگی، آب و فاضلاب، اداره برق، فرودگاه‌ها و سایر دستگاه‌های مربوطه و بسیج آنها در کمک‌رسانی به اجرای اهداف مورد نظر برای کسب بهترین رتبه گردشگری و مسافری کشور موفق بوده و استان خوزستان رتبه دوم کشوری را در جذب مهمان به خود اختصاص داد.

معاون عمرانی استانداری خوزستان گفت: وجود رودخانه‌ها، سدها، مناظر طبیعی در شمال خوزستان، شرایط آب و هوای مختلف در شرق، غرب، شمال و جنوب این استان، ظرفیت‌های سیاحتی و تفریحی ویژه‌ای برای گردشگران فراهم ساخته است.

*کاهش 3 درصدی تصادفات نسبت به سال گذشته

سیاحی اضافه کرد: تا 20 شهریورماه پیش‌رو، پکیج کامل دستگاه‌های اجرایی در این ستاد تهیه و کار هر دستگاه نیز روشن و مشخص می‌شود.

این مسئول افزود: برنامه‌های نهایی شدن خط‌کشی جاده‌ها، روشنایی معابر، ورودی‌های شهر و اورژانس‌های زمینی و هوایی در دستور کار این ستاد بوده و با ورود کاروان‌های راهیان نور و سفرهای درون استانی هر دستگاه ملزم به ارائه گزارش خدمات سفر در استان و آن هم به صورت منظم است.

وی عنوان کرد: در این گزارش‌ها شاخص‌های اصلی که به ترتیب، نام دستگاه، نوع فعالیت انجام شده با توجه به امکانات موجود است باید رعایت شود که تا بتوان در صورت وجود قصور و کوتاهی از سوی آنها، کمیته مربوطه را در جلسه‌ای برای ارائه توضیح فراخواند.

معاون عمرانی استانداری خوزستان در ادامه بیان کرد: در رابطه با پلیس راه تصمیماتی خوبی در کاهش تصادفات گرفته شد که شاهد نتیجه عملی این تصمیمات طی سال 93 و کاهش سه درصدی تصادفات نسبت به سال‌های قبل بوده‌ایم.

وی در پایان از کمیته‌های حاضر در جلسه درخواست کرد که این جلسات را به طور منظم سازماندهی کنند تا تاثیر روند خدمات رسانی برای همه روشن شود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار