تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۲
کد خبر: ۶۸۷۸۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرپرست تیم فوتبال نفت آبادان خبر داد ؛
پیروزی پر گل طلایی‌پوشان آبادانی در یک دیدار دوستانه
سرپرست تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: زردپوشان آبادانی موفق شدند در یک دیدار پر گل حریف خوزستانی خود را از پیش روی بردارند.

احمد پارو امروز با اعلام پیروزی پر گل نفتی‌ها در یک دیدار دوستانه اظهار کرد: در این دیدار طلایی‌پوشان آبادانی موفق شدند تیم کارون اهواز را با حساب چهار بر دو از پیش روی بردارند. در این دیدار رحیم مهدی زهیوی بازیکن نفت آبادان موفق شد نخستین گل نفتی‌ها را در دقیقه 19 به ثمر برساند.

سرپرست تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تصریح کرد: محمود داری‌زاده دیگر بازیکن تازه وارد نفتی‌ها نیز در دقیقه 39 این دیدار موفق شد دومین گل نفتی‌ها را وارد دروازه تیم کارون اهواز کند.

پارو افزود: مقداد قباخلو مهاجم فصل پیش تیم سایپا و جدید تیم نفت آبادان در دقایق 62 و 92 موفق شد گل‌های سوم و چهارم تیم نفت آبادان را به ثمر برساند. همچنین تیم کارون اهواز توانست در دقایق 66 و 69 دو گل را وارد دروازه تیم نفت آبادان کند تا این دیدار با حسب چهار بر دو به سود زردپوشان آبادانی به پایان برسد.

سرپرست تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پایان خاطرنشان کرد: پس از این دیدار، طلایی‌پوشان روز یکشنبه دوم شهریورماه سال جاری عازم اردوی تدارکاتی در شهر بروجرد خواهند شد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار