تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۰
کد خبر: ۶۸۹۷۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
با نصب 2 دکل روشنایی
مشکل‌ نور استادیوم مسجدسلیمان برطرف شد
مشکل روشنایی استادیوم مسجدسلیمان با نصب دو دکل ورزشی و برای انجام بازی‌های فوتبال برطرف شد.

عملیات نصب دو دکل روشنایی جدید به‌منظور افزایش شدت نور در نخستین استادیوم فوتبال خاورمیانه (در مسجدسلیمان) به همت شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان انجام شد.

با اتمام این عملیات، ورزشگاه شهید بهنام محمدی این شهر که نخستین استادیوم فوتبال کشور و خاورمیانه محسوب و مسابقات خانگی تیم نفت مسجدسلیمان در آن انجام می‌شود برای برگزاری مسابقات در شب هیچگونه مشکلی ندارد.

با این اقدام، یکی دیگر از موارد مربوط به ارتقای شاخصه‌های این استادیوم که از سوی فدراسیون فوتبال مورد ایراد قرار گرفته بود به‌طور کامل مرتفع شد تا برگزاری دومین دیدار خانگی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان و نخستین حضور تماشاگران در استادیوم خانگی‌اش میسر شود.

تا پیش از این شدت نور این ورزشگاه 500 لوکس بود و با انجام این عملیات و افزودن دو دکل روشنایی جدید شدت روشنایی این استادیوم به مقدار یک‌هزار و 200 لوکس که شدت نور استاندارد و مورد نظر فدراسیون فوتبال برای انجام بازی‌های لیگ برتر در شب است افزایش یافته است.

تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان که به عنوان سومین نماینده استان خوزستان در رقابت‌های لیگ برتر کشور حضور دارد در دومین بازی خانگی‌اش یکشنبه دوم شهریورماه جاری در ساعت 19 و 15 دقیقه میزبان تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز است.

استادیوم فوتبال خاورمیانه در سال 1302 و متعاقب کشف نفت در مسجدسلیمان توسط شرکت وقت ایران و انگلیس احداث و نخستین بازی در سطح ملی نیز میان کارکنان انگلیسی و کارکنان ایرانی این شرکت برگزار شد.

این استادیوم در سال 1387 و به مناسبت یکصدمین سالروز فوران نفت با تعریف پروژه‌ای در مرحله اول بازسازی و مرمت شد و به‌دنبال انتقال تیم فوتبال نفت به مسجدسلیمان و حضور آن در رقابت‌های لیگ دسته یک، این استادیوم برای برگزاری مسابقات خانگی این تیم انتخاب شد.

به‌دنبال راهیابی تیم نفت به لیگ برتر، کارشناسان فدراسیون فوتبال ایراداتی را به امکانات این ورزشگاه مطرح و اعلام کردند: در صورتی که این موارد صورت نگیرد تیم نفت حق برگزاری مسابقات خانگی‌اش را در این ورزشگاه ندارد.

متعاقب این اظهار نظر، هیئت مدیره شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در راستای حمایت از ورزش و ترویج آن در جامعه با عزمی راسخ و مدیریت و همتی جهادی در مدت زمان یکصد و 10 روز و تا قبل از آغاز بازی‌های لیگ برتر اقدام به ارتقای شاخص‌ها و جلب نظر فدراسیون فوتبال کرد تا این ورزشگاه پیر در سنوات خدمتش شاهد دو مرتبه بازسازی و همچنین ارتقای استانداردسازی برای برگزاری مسابقات حرفه‌ای باشد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار