تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۹
کد خبر: ۶۸۹۷۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بهره‌برداري از 11 پروژه عمراني در انديمشك

فرماندار انديمشك از بهره‌برداري 11 پروژه عمراني در این شهرستان در هفته دولت امسال خبر داد.

حميدرضا گودرزي اظهاركرد: پروژه سالن سرپوشيده ورزش در شهر آزادي با اعتبار 6 ميليارد ريال، پروژه دبيرستان 12 كلاسه ام‌البنين در كوي ولايت با اعتبار حدود 13 ميليارد ريال و پروژه دبستان 10 كلاسه فردوسي در كوي شهدا با اعتبار بيش از 8 ميليارد ريال از جمله اين پروژه‌ها است.

وي افزود: پروژه به‌سازي روستاي بنوار ناظر با اعتبار 8 ميليارد ريال و پروژه به‌سازي و روستاي دوكوهه با اعتبار يك ميليارد، پروژه به‌سازي روستايي ده‌اينجي با اعتبار يك ميليارد ريال و پروژه آسفالت جاده منتهي به بهشت زهرا در شهر آزادي با اعتبار 2 ميليارد ريال از ديگر پروژه‌های آماده افتتاح در این هفته است.

گودرزي تصريح‌كرد: همچنین در هفته دولت امسال عملیات اجرایی سالن مديريت بحران شهرداري انديمشك واقع در پشت كميته امداد با اعتبار بيش از 8 ميليارد ريال، عملیات اجرایی شبكه‌گذاري گاز در سطح 8 كيلومتر در كوي اميد و نصب 800 انشعاب گاز در كوي امير با اعتبار بيش از 6 ميليارد ريال، عملیات اجرایی كمربندي غرب به طول 3 كيلومتر با اعتبار 52 ميليارد ريال و عملیات اجرایی تعريض و احداث پل علي‌كمال با اعتبار 40 ميليارد ريال آغاز خواهد شد.

وي عنوان‌كرد: هفته دولت فرصت مناسبي است تا دستاوردها و گام‌هاي بلند دولت در عرصه‌هاي مختلف به تصوير كشيده شده و براي مردم تشريح شود و نمادي از وحدت مردم و دولت بوده و اين از افتخارات انقلاب اسلامي است.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار