تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۹
کد خبر: ۶۹۰۰۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
چندین پروژه‌ عمرانی در شادگان افتتاح می‌شود
فرماندار شادگان از افتتاح چندين پروژه عمراني در بخش‌هاي مختلف شامل مخابرات، راه و عمران شهري و فرهنگي در شهرستان به مناسبت هفته دولت خبر داد.

سنواتي اظهاركرد: در اين هفته 9 پروژه مخابراتي، 9 پروژه راه‌سازي و چند پروژه عمران شهري و آموزشي و فرهنگي به بهره‌برداري خواهد رسيد.

وي افزود: افتتاح اينترنت ADSL روستاهاي بدراني، خنافره، بوزي و سالمي، توسعه خطوط ADSL در مركز مخابرات شهري، اتصال و راه‌اندازي فيبرنوري شادگان به دارخوين و طراحي و نصب سايت‌هاي BTS در روستاي عبودي از جمله اين پروژه‌هاي است.

سنواتي تصريح‌كرد: ‌طراحي سايت‌هاي BTS در روستاهاي صوفيه و نهرمسلم، تعويض كليه سايت‌هاي BTS شهرستان جهت بهبود كيفيت ارتباطی و افزايش سرعت اينترنت و طرح توسعه شبكه تلفن ثابت شهري از ديگر پروژه‌ها است.

وي عنوان‌كرد: همچنین در این هفته قرار است عملیات احداث، شن‌ريزي، به‌سازي و تعريض پل منصوره و چندین محور و جاده روستایی در بخش پروژه‌هاي راه آغاز شود.

سنواتي اظهاركرد: دفع آب‌هاي سطحي و جدول‌كاري مسير علي بن حسين در شهرداري دارخوين، لايروبي و احياي نهر گاهن، افتتاح دارالقرآن شهر خنافره، افتتاح دبستان‌هاي شهيد فياض‌بخش و سوم شعبان، افتتاح پژوهش‌سراي دانش‌آموزان ابن‌سكيت، توسعه و احياي نخليات،افتتاح، تسطيح و كانال‌كش طرح توسعه نيشكر واحد سلمان‌فارسي از ديگر پروژها است.

وي بيان‌كرد: افتتاح 17 كيلومتر گازرساني در سطح شهرستان، احداث سيستم روشنايي و دفع پسماند و به‌سازي معابر، زيباسازي فضاي سبز، خاك‌ريزي و خط انتقال آب روستاهاي سلمانه، وسطانيه يك و 2، ام‌الحجار، دريسيه، نثاره بزرگ، مكينه،‌ صليحاويه، ام‌الغزلان و ابوسخير و صليحاويه يك از جمله دیگر پروژهاي است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار