تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۴
کد خبر: ۶۹۰۲۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
1700 کیلوگرم مواد غذایی فاسد در شادگان معدوم شد
فرماندار شادگان گفت: یکهزار و 700 کیلوگرم مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته و فاسد در شادگان معدوم شد.

نعمت اله آلبوغبیش روز یکشنبه در نشست شورای سلامت و امنیت غذایی شادگان در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان افزود: این مواد غذایی فاسد در بازرسی های شبکه بهداشت و درمان شادگان از فروشگاه های تهیه مواد غذایی کشف و با هماهنگی مراجع قضایی معدوم گردید.

وی آغاز عملیات اجرایی احداث 12 خانه بهداشت در تعدادی از روستاهای شادگان را یادآور شد و گفت: این خانه های بهداشت از محل اعتبارات استانی احداث و به مراکز درمانی شهرستان شادگان اضافه می شوند.

فرماندار شادگان با انتقاد از آبیاری نخیلات و مزارع کشاورزی با فاضلاب و پساب های کشاورزی و صنعتی افزود: برای جلوگیری از این کار باید نظارت دستگاه های مربوطه تشدید شود.

وی به اجرای طرح تحول سلامت توسط دولت تدبیر و امید اشاره و اظهار کرد: این طرح با نگاه ویژه رییس جمهوری برای سلامت تک تک افراد جامعه اجرا شده است.

فعال کردن ستاد اتلاف حیوانات ناقل بیماری، تهیه فهرست آمار دفترچه های بیمه سلامت و تامین اجتماعی صادره در سطح شهرستان، پیگیری برای فعال کردن تصفیه خانه فاضلاب، نصب کنتور میزان برداشت آب در روستاها برای توزیع عادلانه آب آشامیدنی سالم و بهداشتی، نصب شیر کنترل فشار در مناطق فشار ضعیف و واگذاری سیستم تصفیه آب به بخش خصوصی از موارد مطرح شده در این نشست بودند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار