تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۲
کد خبر: ۶۹۰۵۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس اداره آبفای هفتکل:
انشعاب آب به پروژه مسکن مهر هفتکل رسید
رئیس اداره آبفای هفتکل گفت: این اداره نسبت به اجرای کامل شبکه آبرسانی و خط انتقال به پروژه مسکن مهر به طول 7 هزار و 400 متر اقدام کرده است.

فریدون احمدی امروز اظهار کرد: اداره آبفا شهرستان از ابتدای ساخت پروژه مسکن مهر در این شهرستان، مبادرت به تامین آب و انشعاب موقت در خصوص تسریع در روند اجرایی عملیات مسکن مهر کرده است.

وی افزود: در راستای خدمت‌رسانی مطلوب به مشترکین نیز با به‌کارگیری مشاوران مجرب نسبت به تهیه نقشه شبکه آبرسانی به طول تقریبی 6 هزار و 500 متر اقدام کرده که با در نظر گرفتن تمهیدات لازم، 900 متر به مقدار پیش‌بینی شده توسعه داده شده است.

رئیس اداره آبفای هفتکل در خصوص اجرای پروژه در سایت مسکن مهر اضافه کرد: اداره آبفای شهری با استفاده از توان داخلی خود و تامین لوله و اتصالات مورد نیاز، نسبت به اجرای کامل شبکه آبرسانی و خط انتقال به پروژه مسکن مهر به طول 7 هزار و 400 متر اقدام کرده است.

احمدی با اشاره به اینکه مسکن مهر شهرستان دارای 416 متقاضی که در قالب 208 واحد در دو طبقه است، خاطرنشان کرد: متقاضیان واحدهای مسکن مهر از هم‌اکنون می‌توانند با مراجعه به واحد مشترکین اداره نسبت به برقراری انشعاب خود با هزینه‌های مصوب شده اقدام کنند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار