تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۴
کد خبر: ۶۹۰۹۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
صدور کارت ملی هوشمند در دزفول آغاز شد
به مناسبت هفته دولت ، طرح صدور کارت ملی هوشمند روز دوشنبه در اداره ثبت احوال دزفول به بهره برداری رسید.

احمد علیپور معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه دزفول در آیین بهره برداری از طرح صدور کارت ملی هوشمند در محل اداره ثبت احوال این شهرستان صدور کارت ملی هوشمند را اقدامی در راستای یکپارچه کردن اطلاعات دقیق هویتی افراد عنوان کرد.

وی افزود : با صدور کارت ملی هوشمند ، اطلاعات هویتی افراد ثبت شده و از این پس افراد با ارائه کارت ملی هوشمند از خدمات مورد نیاز بهره مند می شوند.

محمد زرشناس رییس اداره ثبت احوال دزفول نیز گفت: با بهره برداری از طرح صدور کارت ملی هوشمند ، دسترسی به اطلاعات مورد نظر تسریع شده ضمن اینکه مراجعه به ادارات نیز کاهش می یابد.

وی افزود: با فراهم شدن زیر ساخت های دولت الکترونیک ، اطلاعات دقیق و صحیح افراد در کارت ملی هوشمند درج می شود.

زرشناس گفت: فراهم کردن زیر ساخت لازم برای صدور کارت ملی هوشمند در دزفول از اسفندماه پارسال آغاز شده و اکنون به مرحله بهره برداری رسید ضمن اینکه تاکنون 500 کارت ملی هوشمند در دزفول صادر شده است.

کارشناس انفورماتیک اداره ثبت احوال دزفول نیز گفت: کارت ملی هوشمند در نخستین گام برای افرادی که 15 سال تمام سن داشته و برای نخستین بار کارت ملی دریافت می کنند صادر می شود.

شیرین راد افزود: افرادی که قصد تغییرات سجلی دارند نیز به شرط اینکه 15 سال تمام سن داشته باشند می توانند کارت ملی هوشمند دریافت نمایند.

وی گفت: افراد متقاضی می توانند با مراجعه به سامانه ثبت احوال یا دفاتر پیشخوان دولت با ثبت مشخصات سجلی ، ثبت نام اولیه را انجام دهند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار