تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۸
کد خبر: ۶۹۰۹۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر تعاون روستایی خوزستان خبر داد ؛
بهره‌برداری‌از 7پروژه‌تعاون‌روستایی در هفته‌دولت
مدیر تعاون روستایی خوزستان گفت: به مناسبت هفته دولت امسال هفت پروژه تولیدی، خدماتی و آموزشی در استان به بهره‌برداری می‌رسد.

هرمز خواجوی امروز با اشاره به افتتاح هفت پروژه تعاون روستایی در هفته دولت امسال اظهار کرد: این پروژه‌ها شامل افتتاح سردخانه 25 تنی و فروشگاه تعاونی در شهرستان هویزه، یک واحد بوجاری در شهرستان اهواز، یک باب فروشگاه تعاونی در شهرستان باوی، مرکز آموزش زنان در شهرستان حمیدیه، کارگاه روغن کشی کنجد در شهرستان ماهشهر و غرفه عرضه محصولات کشاورزی در شهرستان دشت آزادگان است که در هفته دولت افتتاح خواهد شد.

وی افزود: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر 9 هزار و 689 میلیون ریال از محل منابع داخلی شرکت‌های تعاونی روستایی و تسهیلات بانکی احداث شده‌اند.

مدیر تعاون روستایی خوزستان اضافه کرد: با راه‌اندازی این پروژه  برای 52 نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم اشتغال ایجاد خواهد شد.

در استان خوزستان بیش از 300  تشکل تعاونی روستایی و کشاورزی با بیش از 233 هزار نفر عضو در بیش از 4 هزار روستا فعالیت دارند و به کشاورزان روستائیان و تولید کنندگان بخش کشاورزی خدمات رسانی می‌کنند که در سه سال اخیر این تشکل‌ها در زمینه خرید محصولات توافقی رتبه برتر کشور را به خود اختصاص داده‌اند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار