تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۶:۰۰
کد خبر: ۶۹۱۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اختصاص 90 ميليارد ريال اعتبار به انديكا
فرماندار انديكا از اختصاص 90 ميليارد ريال اعتبار به اين شهرستان در قالب اعتبارات تملك دارايي‌ها خبر داد.

منوچهر عليرضايي در در گفت‌وگو با فارس در انديكا اظهار داشت: در سال جاري اعتبارات خوبي در بخش تملك دارايي‌ها به شهرستان انديكا اختصاص يافته است.
وي با اشاره به ميزان اين اعتبارات گفت: اعتباري بالغ بر 90 ميليارد ريال در قالب 16 فصل اعتباري به شهرستان انديكا اختصاص يافته است.
عليرضايي با اشاره به الزامات بودجه در سال جاري افزود: در سال جاري جابه جايي بين فصول در بودجه ممنوع اعلام شد اين در حالي است كه در سال گذشته جابه جايي 10 درصدي بين رديف‌هاي اعتباري جايز بود.
وي با اشاره به اينكه اين اعتبار تنها در امور تكميلي در شهرستان اختصاص يافته است، بيان كرد: اعتبارات در نظر گرفته شده در سطح شهرستان انديكا در سال جاري بيشتر در تكميل پروژه‌هاي عمراني به كار گرفته مي‌شود و در اين باره تلاش شده است تا محروميت زدايي بيش از پيش در دستور كار باشد.
رئيس كميته برنامه‌ريزي شهرستان انديكا با اشاره به وجود پروژه‌هاي بنياد بركت در اين شهرستان گفت: در سال جاري پروژه‌هاي زيادي در بنياد بركت در اين شهرستان در حال ساخت است كه تا اواخر مرداد ماه جاري اين پروژه‌ها به بهره برداري مي‌رسد.
پروژه‌هاي بنياد بركت به پروژه‌هايي گفته مي‌شود كه از طرف بنياد بركت زيرمجموعه دفتر مقام معظم رهبري در اين شهرستان اجرايي شده است.
:
:
:
آخرین اخبار