تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۶:۰۷
کد خبر: ۶۹۱۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
خصوصی سازی خطوط تاكسيرانی آبادان
رئيس تاكسيراني آبادان گفت: خطوط تاكسيراني آبادان در آينده‌اي نزديك به بخش خصوصي واگذار مي‌شود.

شهرام شاكري‌ يوسفي امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: در راستاي ارائه خدمات مطلوب و رفاه حال شهروندان، خطوط تاكسيراني آبادان در آينده‌اي نزديك به بخش خصوصي واگذار مي‌شود.
وي ادامه داد: براي اجراي اين پروژه ابتدا خطوط تاكسي خارج از محدوده شهر از جمله تاكسي‌هاي فرودگاه و مسير آبادان به خرمشهر خصوصي‌سازي مي‌شود.
رئيس تاكسيراني آبادان با اشاره به اينكه يك الي دو هفته آينده خطوط خارجي به بخش خصوصي واگذار مي‌شود، افزود: خطوط داخلي تاكسيراني آبادان نيز ظرف يك ماه آينده خصوصي‌سازي خواهد شد.
وي با اشاره به انجام كارهاي مقدماتي اين پروژه، ادامه داد: به همت شهرداري تاكسي‌هاي آبادان در آينده‌اي نزديك به سيستم GPS متصل خواهند شد.
شاكري‌يوسفي تصريح كرد: نصب جي پي اس بر روي تاكسي‌ها مي‌توان از ميزان كاركرد تاكسي‌ها در شهر با خبر و نسبت به نظارت بيشتر بر تاكسي‌هاي شهري اهتمام ورزيد.
وي در ادامه با اشاره به برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده براي اجراي اين پروژه، گفت: نصب جي.پي.اس بر روي تاكسي‌هاي شهري هزينه‌اي اندك دارد كه اين ميزان هزينه نيز به‌صورت تسهيلات در اختيار تاكسيداران قرار مي‌گيرد.
رئيس تاكسيراني آبادان اضافه كرد: برنامه‌هاي متعددي در راستاي رفاه حال تاكسي‌داران و ارائه تسهيلات و امكانات مطلوب به اين صنف در دستور كار داريم كه با همكاري اين قشر محقق خواهد شد.
وي اظهار داشت: با ارائه خدمات مفيد و امكانات مثمرثمر، تاكسيداران با انگيزه و احساس رضايت‌مندي بيشتري به كار خود ادامه ميدهند.
شاكري‌يوسفي در ادامه با اشاره به اقدام اخير تاكسي‌داراني در راستاي ارائه خدمات مطلوب به تاكسي‌داران، خاطرنشان كرد: اختصاص دو نازل سي ان جي در جايگاه‌هاي فيه و ذولفقاري به تاكسي‌هاي شهري آبادان در آينده‌اي نزديك محقق خواهد شد.
وي افزود: در همين راستا تاكسي‌داران آباداني مدت زمان كمتري را در جايگاه‌هاي سوخت معطل مي‌شوند و شاهد ارائه خدمات بيشتر به شهروندان خواهيم بود.
رئيس تاكسيراني آبادان ادامه داد: اميدواريم با همكاري شهروندان و تاكسي‌داران بتوانيم در راستاي ارتقاي ناوگان تاكسيراني آبادان، تمام برنامه‌هاي مدون اين سازمان را محقق كنيم.
وي همچنين از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف توسط تاكسي‌داران مراتب را به‌منظور رسيدگي به تاكسيراني آبادان گزارش دهند.
:
:
:
آخرین اخبار