تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۶
کد خبر: ۶۹۱۵۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مراسم‌تجلیل‌ازشهیدسیلاوی‌دراهوازبرگزارمی‌شود
به منظور ارج نهادن به مقام شهدا، جمعی از مردم اهواز به همراه رزمندگان دوران دفاع مقدس از سردار شهید مجید سیلاوی از بنیانگذاران سپاه حمیدیه و فرمانده این محور عملیاتی تجلیل می‌کنند.

مراسم تجلیل از مقام شامخ سردار شهید مجید سیلاوی از بنیانگذاران سپاه حمیدیه و فرمانده این محور عملیاتی در اهواز برگزار می‌شود.

در این مراسم که همزمان با هفته دولت در کلانشهر اهواز برگزار می‌شود، جمعی از اقشار مختلف مردم، خانواده‌های معظم شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس حضور دارند.

سید عباس موسوی، مسئول هیئت کاروان رهروان شهدای خوزستان اظهار کرد: مراسم تجلیل از سردار شهید مجید سیلاوی از بنیانگذاران سپاه حمیدیه و فرمانده این محور عملیاتی در اهواز برگزار می‌شود.

مراسم تجلیل روز سه شنبه 4 شهریور ماه

وی افزود: این مراسم همزمان با هفته دولت در روز سه شنبه 4 شهریور ماه از ساعت 9 شب در کلانشهر اهواز آغاز می‌شود و اهوازی‌ها از فرزند شهید خود تجلیل می‌کنند.

برادر سردار شهید سید طاهر موسوی اضافه کرد: مراسم تجلیل از سردار شهید مجید سیلاوی با حضور جمعی از اقشار مختلف مردم، خانواده‌های معظم شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس انجام می‌شود.

وی در ادامه به نشانی محل انجام همایش تجلیل از سردار شهید مجید سیلاوی اشاره کرد و گفت: این مراسم در اهواز، چهار راه زند، خیابان رودکی، بین خیابان شهید فرخی و مولوی برگزار می‌شود.

مسئول هیئت کاروان رهروان شهدای خوزستان در ادامه از همه اقشار مختلف مردم خوزستان به ویژه جوانان و نوجوانان خواست در مراسم تجلیل از سردار شهید مجید سیلاوی از بنیانگذاران سپاه حمیدیه و فرمانده این محور عملیاتی در اهواز حضور یابند.

 

شهیدی از منطقه حصیرآباد

 سردار شهید مجید سیلاوی از بنیانگذاران سپاه حمیدیه و فرمانده این محور عملیاتی در تاریخ ششم بهمن ماه سال 1340 در محله حصیرآباد اهواز (کوی ابوذر فعلی) دیده به جهان گشود.

وی به همراه سردار سرلشکر شهید علی هاشمی فرمانده قرارگاه سری نصرت و سپاه ششم امام جعفر صادق (ع) و چند تن دیگر از دوستانشان در اوایل جنگ سپاه حمیدیه را تشکیل دادند.

سرانجام سردار شهید مجید سیلاوی از بنیانگذاران سپاه حمیدیه فرمانده این محور عملیاتی در تاریخ 12 شهریور سال 1360 در عملیات شهید رجایی و شهید باهنر در منطقه عملیاتی کرخه به شهادت رسید.

پیکر پاک سردار شهید مجید سیلاوی با حضور اقشار مختلف مردم اهواز تشییع و در قطعه یک گلزار شهدای اهواز و در کنار دیگر شهیدان والامقام آم گرفت.

مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار