تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۰
کد خبر: ۶۹۱۸۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بهره‌برداری از یک واحد مرغداری در خرمشهر
به مناسبت گرامیداشت هفته دولت یک واحد مرغداری صنعتی 40 هزار قطعه ای با حضور جمعی از مسوولان خرمشهر در منطقه حومه غربی این شهرستان به بهره برداری رسید.

سرپرست جهاد کشاورزی خرمشهر روز سه شنبه در حاشیه بهره برداری از این واحد مرغداری گفت: چهار میلیارد و 500 میلیون ریال از محل اعتبارات توسعه بخش کشاورزی برای احداث این مرغداری هزینه شده است.

محمد مطرودی میزان تولید گوشت سالانه در این واحد مرغداری را حدود 720 تن عنوان کرد و افزود: این واحد برای شش نفر به طور مستقیم و 12 نفر به طور غیر مستقیم اشتغالزایی می کند.

وی با اشاره به وجود 12 واحد تولیدی گوشت سفید در خرمشهر اظهار کرد: این واحدهای تولیدی سالانه بیش از 550 تن گوشت سفید تولید می کنند.

سرپرست جهاد کشاورزی خرمشهر در خصوص احداث مجتمع مرغداری در این شهرستان افزود: این مجتمع با ظرفیت تولید سالانه 450 هزار قطعه با 10 درصد پیشرفت فیزیکی و 50 میلیارد ریال اعتبار اولیه در حال احداث می باشد.

وی مساحت این مجتمع مرغداری را 20 هکتار عنوان کرد و گفت: این مجتمع برای فعالیت 10 واحد تولیدی احداث و برای 60 نفر به طور مستقیم و یکصد نفر به طور غیر مستقیم اشتغالزایی می کند.

مطرودی اضافه کرد: مدیریت جهاد کشاورزی خرمشهر آمادگی خود را برای جذب سرمایه گذار و سرمایه گذاری در بخش دام و طیور اعلام می کند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار