تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۰
کد خبر: ۶۹۱۹۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کارکنان برتر در مسجدسلیمان تجلیل شدند
کارکنان برتر دستگاه‌های اجرایی شهرستان مسجدسلیمان به مناسبت هفته دولت تجلیل شدند.

به مناسبت هفته دولت، فرماندار مسجدسلیمان از مدیران و کارکنان برتر دوایر اجرایی شهرستان از جمله از دو کارمند شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان و یک کارمند بهداشت و درمان صنعت نفت این شهر تقدیر کرد.

فرماندار این شهرستان ظهر امروز در این آیین که در محل فرهنگسرای جوان برگزار شد از زحمات و تلاش‌های کارکنان و مدیران برتر شهرستان در ارائه خدمات به شهروندان تجلیل به‌عمل آورد و در سخنانی با اشاره به نقش و جایگاه کارکنان دوایر دولتی به‌عنوان یک سرمایه ارزشمند اظهار کرد: نیروی انسانی، لوکوموتیو قطار خدمت است و تا منابع انسانی نباشد پتانسیل‌ها و ظرفیت‌ها به فعل مبدل نمی‌شود.

علیرضا گوروئی با توصیه به مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان گفت: به‌عنوان یک مدیر باید به لایه‌های درونی سازمان خود توجه ویژه داشته باشید و بدانید زمانی موفق خواهید بود که برای کارکنانتان انگیزه ایجاد کنید.

در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر از هشت نفر از مدیران و 54 نفر از کارکنان دوایر دولتی این شهرستان که در میان آنها نام علی جعفری لاغرکی و مهرداد آقابیگی کارمندان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان و آمنه فتحعلی‌پور از کارمندان بهداشت و درمان صنعت نفت مسجدسلیمان به چشم می‌خورد، تقدیر به‌عمل آمد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار