تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۸
کد خبر: ۶۹۲۰۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مشارکت شهرداری اهواز در برگزارى جشنواره تئاتر خوزستان
دبیر ششمین جشنواره تئاتر استان خوزستان از مشارکت و همکاری شهرداری اهواز در برگزاری جشنواره تئاتر استانی خبر داد.

سید صادق فاضلی گفت: 48 فیلم نمایش به دبیرخانه جشنواره تئاتر استانی رسیده است که همایش تئاتر استان با اين آثار از 12 تا 16 شهریور 93 در شهرهای مختلف استان برگزار می‌شود.

وی افزود: این همایش در شهرهای مختلف استان برگزار می‌شود که هیات داوران برای بازبینی آثار به شهرستان‌ها می‌روند و اجرای عمومى آنها را از نزدیک می‌بینند تا آثار بخش مسابقه را انتخاب کنند.

دبیر بیست و ششمین جشنواره تئاتر استانی خاطرنشان کرد: انتخاب آثار بخش مسابقه بنا به کیفیت آثار است و ملاک انتخاب آثار کیفی است تا هیات داوران شش تا 12 نمایش را برای مرحله نهایی که از 26 تا 30 شهریور در تالار آفتاب اهواز برگزار می‌شود انتخاب کنند.

فاضلی اظهار کرد: طبق جلسه‌ای که با سید خلف موسوی، شهردار اهواز، داشتیم قرار شد تا شهرداری اهواز برای بهتر برگزار کردن جشنواره به ما کمک کند.

وی افزود: شهرداری اهواز قرار است در بحث تبلیغات، اسکان و رفت و آمد هنرمندان به جشنواره تئاتر استانی کمک کند این حمایت شهرداری اهواز از هنرمندان می‌تواند به تقویت فضای فرهنگی و هنری استان کمک کند.

دبیر بیست و ششمین جشنواره تئاتر استانی بیان کرد: تعدادی داور از اهواز با دیدن 48 فیلم نمایش‌های رسیده و تعداد دیگر با اعزام به شهرستان‌ها و دیدن اجراها از نزدیک نتایج نهایی را پس از اتمام همایش تئاتر استان خوزستان اعلام می‌کنند.

فاضلی همچنین گفت: هفت نمایش از شهرستان اهواز در این همایش حضور دارد.
:
:
:
آخرین اخبار