تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۶
کد خبر: ۶۹۲۱۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل بهزیستی خورستان خبر داد ؛
پرداخت 20 میلیارد ریال تسهیلات خوداشتغالی به معتادان بهبود یافته خوزستان
مدیرکل بهزیستی خورستان گفت: 20 میلیارد ریال تسهیلات در قالب وام‌های قرض‌الحسنه و خود اشتغالی به معتادان بهبود یافته این استان پرداخت می‌شود.

غلامرضا صدیق‌راد امروز اظهار کرد: 20 میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی با همکاری صندوق مهر امام رضا(ع) به معتادان بهبود یافته از دام اعتیاد این استان پرداخت می‌شود.

وی حداکثر میزان تسهیلات خوداشتغالی را 150 میلیون ریال عنوان کرد و افزود: پرداخت این تسهیلات در راستای توانمندسازی بهبود یافتگان مواد مخدر و خانواده‌هایشان در زمینه اشتغال انجام می‌گیرد و از این افراد حمایت‌های اجتماعی به عمل می‌آید.

 مدیرکل بهزیستی خوزستان اضافه کرد: در سه ماهه نخست سال جاری 8 هزار نفر به مراکز بهبودی و سرپایی این سازمان در سراسر استان مراجعه کرده و خدمات درمانی رایگان که توسط دولت ارائه می‌شود را دریافت کرده‌اند.

صدیق‌راد اضافه کرد: همچنین در سال گذشته نیز در مجموع 19 هزار نفر معتاد به 82 مرکز بهبودی و 80 مرکز سرپایی(متادون درمانی) این سازمان در شهر‌های مختلف استان مراجعه کرده و تحت درمان قرار گرفته و خدمات درمانی رایگان دریافت کرده‌اند.

این مدیرکل با بیان این که با مراکز درمان اعتیاد بدون مجوز در استان برخورد قانونی صورت می‌گیرد تصریح کرد: در صورت فعالیت مراکز غیرمجاز و فاقد مجوز این سازمان در شهرهای استان این گونه مراکز با همکاری نیروی انتظامی و دستگاه قضایی تعطیل خواهند شد.

وی عنوان کرد: یکی از کارهای بزرگی که توسط دولت در سطح استان در حال اجرا است توزیع سبد غذایی بین 300 هزار خانواده تحت پوشش این سازمان بوده که این کار بزرگ با همکاری 343 فروشگاه رفاه، اتکا، امکان، اسکان و فرهنگیان در سطح شهرهای استان در حال اجرا است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار