تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۶
کد خبر: ۶۹۲۷۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون اجتماعی نیروی انتظامی خوزستان :
حاشیه‌های شهر بستری‌برای‌ارتکاب‌جرم هستند
معاون اجتماعی نیروی انتظامی خوزستان با اشاره به اینکه حاشیه نشینی درتمام استانهای کشور به یک معضل اجتماعی تبدیل شده است گفت: حاشیه 17 گانه شهر اهواز و حاشیه های برخی شهرستان های استان، قربانی برخی آسیب های اجتماعی و بستر ارتکاب جرم هستند.

سرهنگ رحمان موسوی در نشست میز خدمت گفت: مجرمان به واسطه سکونتگاههای غیر قانونی و آلونک های بسیار فجیع، برخی نقاط حاشیه ای را به محل امنی برای سکونت و ارتکاب به اعمال غیر قانونی تبدیل کرده اند.

وی افزود: برخی از افراد مستقر در حاشیه ها مجرمینی نیستند که اعمال مجرمانه مرتکب شده باشند اما چون به صورت غیر قانونی در حاشیه ها مستقر هستند آسیب هایی را متحمل می شوند که در صورت عدم مدیریت صحیح به تهدید تبدیل می شود.

سرهنگ موسوی تصریح کرد: در این راستا فرماندهی انتظامی خوزستان با اتخاذ تدابیر لازم و تشکیل حلقه امنیتی برای متلاشی کردن و از بین بردن آرامش و آسایش مجرمین در حاشیه 17 گانه شهرستان اهواز و برخی حاشیه های شهرستان های استان فعالیت می کند.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی خوزستان ادامه داد: یکی از تصمیمات خوب دستگاه انتظامی و قضایی، برخورد شدید با مجرمین موجود در حاشیه ها به علت انجام اعمال مجرمانه مانند خرید و فروش موادمخدر، و سرقت می باشد که برخوردهای شدیدی با این مجرمین صورت گرفته است.

وی اظهارداشت:تیم هایی به همین منظور تشکیل شده که با بسیاری از سارقین و مجرمین در برخی حاشیه های شهرهای استان برخورد کرده اند، کشفیاتی انجام شده و منازل آنها پلمپ شده است که این اقدامات به صورت پی در پی در حال انجام است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار