تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۳
کد خبر: ۶۹۳۱۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اسکوچیچ: به 3 امتیاز بازی با سایپا نیاز داریم
سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان می گوید برای باقی ماندن در بالای جدول، به سه امتیاز بازی با سایپا نیاز داریم.

دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پیش از دیدار با سایپا اظهارکرد : ما اگر بخواهیم صدر جدول را حفظ کنیم به پیروزی فردا نیاز داریم و امیدوارم فردا برنده از زمین بیرون بیاییم.

وی بیان کرد : ما با تیم سایپایی بازی داریم که در پنج هفته گذشته فقط یک بار بازی خود را واگذار کرده است و این نشان می دهد که سایپا تیم خوبی است. نقاط ضعف و قوت آن ها را آنالیز کرده ایم و امیدوارم برنده باشیم.

سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان در پاسخ به این سوال که آیا فولاد امسال هم می تواند مانند سال گذشته موفق عمل کند؟ گفت : هر فصل داستان خودش را دارد و لازم است یکسری شرایط فراهم باشد و باید دید این شرایط را داریم یا خیر؛ مثلا اگر بختیار رحمانی را داشتیم به نظر شما بهتر نبود؟ البته بازهم این باعث نمی شود جاه طلبی ما کمتر شود. ما همیشه بالا را می بینیم. برای ارزیابی همیشه نیاز به واقعیت های عینی است.

وی همچنین در پاسخ به سوال خبرنگار دیگری که آیا فولاد به انسجام تیمی رسیده است یا خیر و همچنین باتوجه به این که بختیار رحمانی را از دست داده اید، وضعیت فولاد در خط میانی را چطور ارزیابی می کنید؟ اظهارکرد:روز به روز که از لیگ می گذرد، هم من با بازیکنانم بیشتر آشنا می شوم و هم آن ها بیشتر با من آشنا می شوند و به نحوه کار یکدیگر شناخت پیدا می کنیم.

اسکوچیچ ادامه داد:درخصوص خط میانی هم باید بگویم در حال حاضر بسیار سخت است که یک نفر را جایگزین کنیم.حتی می توانیم از اروپا بازیکن بازی‌ساز بیاوریم ولی سخت است که جای بختیار را بگیرد.سعی کرده ایم به گونه ای تیم را بچرخانیم که نبود رحمانی کمتر احساس شود.در هر صورت فکر می کنم خط میانی ما نسبت به سال های گذشته مشغول تر و کاری تر است.

وی درباره محرومان و مصدومان تیمش برای بازی با سایپا گفت:افشین درست است که بازیکن مصدوم بود اما به تیم اضافه شد ولی هنوز شرایط بازی کردن را ندارد و دلیلی هم ندارد که بازیکن مصدومی که به تیم اضافه می شود شرایط کاری را داشته باشد ولی خالدی به تمرینات برگشته است و شرایط بازی را دارد.او بازیکنی حرفه ای است و همیشه از خود خوب مواظبت می کند. در دیدار فردا او را روی نیمکت می گذارم و بنابر نیاز به او اجازه بازی می دهم.

سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان درخصوص نبود عبدالله کرمی و همچنین وضعیت خط دروازه تیمش بیان کرد:امسال از سلیمی بسیار راضی هستم و یکی از بهترین بازیکنانم در بازی با سپاهان بود. عدم حضور عبدالله کرمی نیز ضربه ای به تیم من نمی زند. به هر حال هر کسی به فوتبال به طریقی نگاه می کند.

وی در پاسخ به این سوال که باتوجه به این که فولاد امسال هر شش گل خود تا این جای رقابت ها را توسط هافبک هایش به ثمر رسانده، فکر نمی کنید نبود مهاجم گلزن احساس می شود؟ گفت:من قبلا هم در صحبت هایم گفته بودم که به دنبال یک مهاجم هستیم تا بتواند به روند گلزنی ما کمک کند اما الان مشکل است که بتوانیم کسی را بیاوریم ولی در جستجوی آن هستیم و روی این موضوع کار می کنیم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار