تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۵
کد خبر: ۶۹۴۰۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
استاندارخوزستان از یک جانباز نخاعی عیادت کرد
استاندار خوزستان به مناسبت گرامیداشت هفته دولت، جمعه شب با فتح‌اله بناری، جانباز نخاعی دوران دفاع مقدس در منزل وی دیدار کرد.

عبدالحسن مقتدایی در این دیدار اظهار کرد: سختی‌هایی که شما جانباز عزیز و خانواده گرامیتان متقبل می‌شوید با الفاظ قابل بیان و تقدیر نیست.

 وی افزود: همه ما به وجود شما جانبازان عزیز افتخار می‌کنیم. کسانی که مثل شما ایستادگی کردند، سند افتخار ملت ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی به ویژه درمجامع بین‌المللی هستند.

 استاندار خوزستان برای این جانباز خوزستانی آرزوی سلامتی و عاقبت به‌ خیری کرد.

 فتح‌اله بناری، جانباز دوران دفاع مقدس نیز با تبریک هفته گرامیداشت دولت به استاندار خوزستان و دولتمردان جمهوری اسلامی ابراز امیدواری کرد که همه خادمان دولت و نظام درخدمت به مردم کم نگذارند تا انقلاب اسلامی پایدارتر و اهداف متعالی  آن روز به روز محقق گردد.

استاندارخوزستان از یک جانباز نخاعی عیادت کرد

بناری هدف عمده دشمنان در براه انداختن جنگ تحمیلی را براندازی نظام و انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: خدا را شاکریم که جنگ تمام شد, آزادگان برگشتند و  انقلاب اسلامی با درایت مقام معظم رهبری با صلابت به راهش ادامه داد .

وی گفت: اما جانبازان که یک قدم از شهدا جا مانده‌اند، دارند امتحان پس می‌دهند. امیدواریم که بتوانیم گوش به فرمان مقام معظم رهبری، پاسداران خوبی برای حفظ ارمان‌های انقلاب اسلامی باشیم و شرمنده شهدا و کسانی که از آرزوهایشان برای این انقلاب گذشتند، نشویم.

این جانباز قطع نخاعی دوران دفاع مقدس از حضور استاندارخوزستان و هیات همراه برای عیادت تشکر کرد.
:
:
:
آخرین اخبار