تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۸
کد خبر: ۶۹۴۶۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مسكن‌مهر انديمشك مشكل كمي و كيفي دارد
فرماندار انديمشك گفت: پروژه‌هاي مسكن‌مهر شهرستان مشكلات كيفي و كمي دارد و در حال حاضر بيشترين مشكلات مردمي و انتقادي مطرح مربوط به پروژه‌هاي مسكن‌مهر است.

حميدرضا گودرزي اظهاركرد: جانمايي پروژه‌هاي مسكن‌مهر مناسب و صحيح نبوده است كه اين مساله دسترسي به تاسيسات آب، برق و مخابرات را با مشكل مواجه مي‌كند.

وي افزود: سايت‌هاي مسكن‌مهر ما شامل كوي امير، كوي ولايت و كوي جانبازان است كه 740 واحد در كوي امير و حدود 1000 واحد در مناطق كوي ولايت و جانبازان ساخته مي‌شود.

گودرزي تصريح‌كرد: براي سايت كوي امير اخيرا جلسه‌اي تشكيل شده كه قرار بر اين است مشكل آب و فاضلاب، برق و گاز واحدهاي فاز يك آن تا پايان شهريورماه حل شود.

فرماندار انديمشك عنوان‌كرد:‌ فعلا حل مشكلات فاز يك آن در اولويت است و فاز دوم آن مشكلات بيشتري دارد كه جداگانه بايد پيگيري شود و شركت‌هاي خدمات‌رسان قول داده‌اند كه مشكلات تاسيساتي فاز يك را حل كنند.

وي ادامه‌داد: مسايل و مشكلات كوي ولايت و كوي جانبازان، مسايل حقوقي است؛ به عنوان مثال تعداد متقاضيان ثبت‌نام كرده بيشتر از تعداد واحدهاي مسكن مهر است كه نياز است اين مشكل رفع شود زيرا براي متقاضيان، واحد مسكوني وجود ندارد و كسي پاسخگوی آن‌ها نيست.

گودرزی افزود: مسئول اين مشكلات تعاوني‌ها بوده‌اند و ما نمي‌دانيم براي كمبود خانه متقاضيان چه اقدامي انجام دهيم. ما به دنبال اين هستيم كه به نحوي مشكلات واحدهاي مسكن‌مهر را حل كنيم و اين واحدها سريعتر تعيين تكليف شوند.

وي بيان‌كرد: ‌اصل قضيه اين است كه كميت و كيفيت و استانداردها در ساخت واحدهای مسکن مهر انديمشك رعايت نشده است و ما انتظار داريم كه از طريق تخصيص برخي اعتبارات استانيدر جهت ايجاد زيرساخت‌ها و تاسيسات آب، برق، گاز و مخابرات واحدهاي مسكن‌مهر به شهرستان کمک شود.

گودرزي در ادامه نسبت به از ريل خارج شدن قطارها در مسير لرستان ـ خوزستان اعلام نگراني كرد و گفت: نگران هستیم که به جاي قطار باري، قطار مسافري از ريل خارج شود و مشكلاتي را به بار آورد؛ انتظار داريم مسوولان راه آهن كنترل و نظارت بيشتري در اين زمينه داشته باشند زيرا از ريل خارج شدن قطارها در اين محور به دفعات اتفاق افتاده است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار