تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۶
کد خبر: ۶۹۵۵۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری اهواز:
متکدیان از سطح شهر اهواز جمع آوری شدند
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری اهواز گفت: برای بهترشدن جلوه شهر از ابتدای امسال تاکنون ۷۸ متکدی از سطح شهر اهواز جمع آوری شدند.

امیر آهنجان اظهار کرد: جمع آوری متکدیان از سطح شهر یکی از وظایف شهرداری اهواز است و برای این کار برنامه ریزی کرده ایم .

وی اضافه کرد: 3 اکیپ شبانه روزی از ساعت 6 صبح تا 12 شب مشغول گشت زنی در سطح کلانشهر اهواز هستند و در صورت مشاهده متکدیان در سطح شهر اقدام به جمع آوری آنها می‌کنند.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری اهواز عنوان کرد: طبق قانون، شهرداری اهواز موظف است متکدیان را از سطح شهر جمع کرده و ظرف 48 ساعت به ادارات کل بهزیستی، کمیته امداد و دادگستری معرفی کند.

وی افزود: شهرداری اهواز اردوگاهی را برای جمع آوری متکدیان با ظرفیت 180 نفر احداث کرده و تاکنون 78 متکدی از سطح شهر اهواز جمع آوری شده اند.

آهنجان بیان کرد: آمار مشخصی از تعداد متکدیان در کلانشهر اهواز وجود ندارد ولی شهروندان هرکجا متکدیان را دیدند از طریق سامانه 137 شهرداری اعلام کنند تا ظرف چند ساعت متکدیان را از آن محل جمع شود.

وی درباره وجود متکدیان خارجی در سطح شهر نیز گفت: جمع آوری متکدیان خارجی باید توسط نیروی انتظامی انجام شود و قرار شده متکدیان خارجی پس از جمع آوری به اردوگاه شهر ملاثانی اعزام شوند.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری اهواز تصریح کرد: متکدیان نمای ظاهری شهر را زشت جلوه می‌دهند شهرداری اهواز متکدیان خارجی را هم از سطح شهر جمع می‌کند و به مقامات مسئول تحویل می دهد.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار