تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۳
کد خبر: ۶۹۵۷۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آخرین مهلت ثبت‌نام در آزمون تدریس دروس معارف‌اسلامی در دانشگاه‌ها
رییس دفاتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان از برگزاری دوره یازدهم آزمون کتبی اخذ مجوز تدریس دروس معارف اسلامی در دانشگاه‌ها در سی‌ام آبان‌ماه خبر داد.

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحسن شفیعی با بیان این‌که زمان ثبت‌نام در این دوره از آزمون کتبی اخذ مجوز تدریس دروس معارف در دانشگاه‌ها از یکم تیرماه آغاز شده و تا 31 شهریورماه ادامه‌دارد، اظهارکرد: زمان برگزاری آزمون کتبی 30 آبان‌ماه خواهد بود.

وی با اشاره به شرایط عمومی داوطلبان برای ثبت‌نام در این آزمون، افزود: تابعیت جمهوری اسلامی ایران، اعتقاد و التزام عملی به احکام اسلامی، نظام جمهوری اسلامی ایران و ولایت فقیه، برخورداری از حسن ظاهر و سلامت و توانایی جسمی متناسب، دارا بودن حداقل 25 و حداکثر 50 سال سن، تسلط کامل بر روخوانی و روان‌خوانی قران کریم، تأهل برای متقاضیان مرد و رعایت شئون مدرسی معارف اسلامی، از شرایط عمومی ثبت‌نام متقاضیان است.

رییس دفاتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان درباره شرایط اختصاصی متقاضیان، خاطرنشان کرد: برای طلاب حوزه‌های علمیه اتمام امتحانات کتبی پایه 10 و داشتن گواهی شرکت حداقل سه سال درس خارج و برای فارغ التحصیلان دانشگاه داشتن مدرک کارشناسی ارشد هم‌خوان با گرایش‌های پنج‌گانه معارف اسلامی شامل مبانی نظری اسلامی، تاریخ و تمدن اسلامی، انقلاب اسلامی، اخلاق اسلامی و آشنایی با منابع اسلامی الزامی است.

شفیعی تصریح کرد: داوطلبان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سامانه ثبت‌نام آزمون کتبی در سایت http://asatid.org مراجعه و ضمن مطالعه دفترچه راهنما پذیرش 93، اقدام به ثبت‌نام کنند.

وی یادآورشد: مکان و زمان دقیق برگزاری آزمون در اهواز متعاقبا از سوی دفتر استانی نهاد رهبری در دانشگاه‌ها اعلام می‌شود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار