تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۴
کد خبر: ۶۹۶۴۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مسکن مهدیس در کارون بهره برداری می‌‌شود
رییس اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی اهواز و کارون از آماده شدن طرح یکهزار واحدی مسکن منطقه مهدیس در شهرستان کارون خبر داد.

سیدقادر احمدی روز سه شنبه گفت: این واحدهای مسکونی با مشارکت شرکت های تعاونی مسکن با اعتباری بالغ 500 میلیارد ریال ساخته شده و در هفته تعاون با حضور وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ، معاونان این وزارت خانه و مسوولان استانی و محلی به طور رسمی افتتاح می شود.

وی افزود: در این پروژه مجموعاˈ 250 میلیارد ریال تسهیلات بانکی از محل وام مسکن مهر و 250 میلیارد ریال از سهم آورده اعضا سرمایه گذاری شده است.

وی گفت: این پروژه انبوه سازی که به صورت چهار واحدی در بلوک های چهار طبقه ساخته شده متعلق به کارگران و کارکنان شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب می باشد.

رییس اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی اهواز و کارون در ادامه از واگذاری یک هزار واحد مسکن دیگر تا پایان سال جاری در کوی مهدیس در شهرستان کارون خبر داد و گفت: 65 شرکت تعاونی مسکن مهر با ظرفیت 400 واحد در منطقه فعال هستند.

منطقه کوت عبدالله در جنوب شهر اهواز در بهمن ماه 1390 با مصوبه هیات دولت به شهرستان کارون ارتقا و تغییر نام یافت.

وی همچنین از واگذاری مسکن 92 واحدی کارکنان فرودگاه بین المللی اهواز و 74 واحدی شرکت هواپیمایی نفت در هفته تعاون (12 تا 18شهریور) خبر داد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار