تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۸
کد خبر: ۶۹۶۴۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
محیط بان آبادانی:
تجلیل رییس‌جمهور باعث دلگرمی محیط بانان شد
هادی جلالی محیط بان اداره حفاظت محیط زیست آبادان گفت: انتخابم به عنوان کارمند نمونه کشور و تجلیل از سوی رییس جمهوری باعث دلگرمی و افزایش انگیزه من و تمام محیط بانان سازمان حفاظت محیط زیست برای خدمت و فداکاری بیشتر شد.

هادی جلالی محیط بان آبادانی برگزاری نخستین جشنواره شهید رجایی در دولت یازدهم را یادآور شد و افزود: محیط بانان برای حفاظت از محیط زیست و مناطق حفاظت شده از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.

وی با قدردانی از حمایت های رییس جمهوری، رییس سازمان حفاظت محیط زیست، مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان و رییس اداره حفاظت محیط زیست آبادان گفت: مسوولان برای حفاظت از محیط زیست بیش از پیش باید از محیط بانان حمایت کنند.

رییس اداره حفاظت محیط زیست آبادان نیز وجود جلالی و دیگر خدمتگزاران به میهن اسلامی را باعث افتخار سازمان حفاظت محیط زیست دانست و افزود: هادی جلالی و همکارانش تا آخرین نفس از محیط زیست دفاع و پاسداری می کنند.

سید احمد موسوی آزاد به وظیفه سنگین سازمان حفاطت محیط زیست اشاره کرد و گفت: مسوولان نظام مقدس جمهوری اسلامی باید برنامه های حمایتی و ویژه ای برای حفظ محیط زیست داشته باشند.

وی افزود: این محیط بان در کمین شکارچیان پرندگان در تالاب بین المللی شادگان بود که با آنان درگیر و با اسلحه شکارچیان غیرمجاز مجروح شد.

رییس اداره حفاظت محیط زیست آبادان اظهار کرد: این محیط بان در حین انجام ماموریت قصد داشت تا شکارچیان را متوجه عمل غیر قانونی خود کند که به وی تیراندازی شد.

وی با اشاره به انتقال این محیط بان به بیمارستان طالقانی آبادان افزود: 96 ساچمه در جریان این تیراندازی به دو پای جلالی اصابت کرد.

موسوی آزاد گفت: این محیط بان به مدت پنج روز در بیمارستانهای طالقانی آبادان و پارس تهران بستری و تعداد هشت ساچمه از پای وی خارج گردید.

وی خروج چهار ساچمه دیگر توسط پزشک ارتوپد به صورت سرپایی را یادآور شد و اضافه کرد: تعداد 85 ساچمه همچنان در بدن این محیط بان فداکار وجود دارد.

رییس اداره حفاظت محیط زیست آبادان گفت: جلالی پس از 33 روز مرخصی استعلاجی به محل کار خود برگشته است.

ˈهادی جلالیˈ محیط بان اداره حفاظت محیط زیست آبادان در تاریخ 23 تیرماه سال جاری حین انجام وظیفه برای حفاظت از محیط زیست در تالاب بین المللی شادگان از سوی شکارچیان متخلف مورد اصابت دو گلوله ساچمه ای قرار گرفت.

این محیط بان بدلیل اقدام فداکارانه خود در مقابله با شکارچیان غیر مجاز به عنوان کارمند نمونه دولتی معرفی و روز شنبه گذشته در نخستین جشنواره شهید رجایی در دولت یازدهم در سالن اجلاس سران از سوی دکتر روحانی رییس جمهوری با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار