تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۷
کد خبر: ۶۹۶۸۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نفت آبادان امسال به لیگ برتر صعود می‎کند
دروازه بان تیم فوتبال نفت آبادان می گوید تیم مان خیلی خوب بسته شده است و شک نکنید که امسال لیگ برتری خواهیم شد.

حسن هوری اظهار کرد: در حال حاضر در اردوی بروجرد هستیم. تیم شرایط خوبی دارد و تمام امکانات این اردو نیز مناسب است. پس از این اردو هم در آبادان تمرینات مان را پیگیری می کنیم. مسابقات لیگ از 12 مهرماه آغاز می شود که ما در اولین دیدار، در خانه با اتکا گلستان بازی می کنیم.

وی درباره مربیان خارجی تیم گفت: سرمربی تیم و دستیاران آن خارجی و از پرتغال هستند. واقعا سرمربی تیم مان از نظر اخلاقی و فنی بسیار عالی است و در سطح بالایی قرار دارد.

دروازه بان تیم فوتبال نفت آبادان در پاسخ به این سوال که آیا تیم نفت با این کادر فنی می تواند لیگ برتری شود؟ عنوان کرد: شک نکنید که امسال تیم مان لیگ برتری می شود.

وی ادامه داد: امسال تیم ما خیلی خوب بسته شده است. مدیرعامل باشگاه نیز بسیار بر جوانگرایی تاکید کرد و برای اولین سال است که در تیم نفت آبادان 14 بازیکن آبادانی حضور دارند.

هوری رمز موفقیت تیم نفت آبادان را همدلی بازیکنان و مجموعه آن دانست و افزود: فکر می کنم این خانواده نفت آبادان که می خواهد امسال به لیگ برتر صعود کند، خانواده ای منسجم و همدل است.

وی درباره هواداران آبادانی گفت: تیم نفت آبادان در ایران محبوب است و ما به هر کجا که برویم، هوادار داریم که این حمایت خوبی برای تیم است. مطمئن باشید امسال هم مردم آبادان بیشتر از تیم حمایت می کنند.

گلر تیم نفت آبادان در ادامه عنوان کرد: امسال یک خون جدید وارد رگ های آبادان شده است و این که 14 بازیکن تیم از آبادان و تیم های پایه آبادان هستند، خبر خوشی است و می تواند آینده فوتبال این شهرستان را بسازد.

وی افزود: من فکر می کنم نسل طلایی نفت آبادان دهه 70 بود که تمام بازیکنان تیم، آبادانی بودند و امیدوارم بازیکنان فعلی تیم مان نیز آن نسل طلایی دهه 70 را تکرار کنند. ان شاءالله مطمئن باشید با یاری خداوند، حمایت تماشاگران و تلاش بازیکنان، تیم مان لیگ برتری می شود.
مرجع / ایسنا
برچسب ها: نفت آبادان
:
:
:
آخرین اخبار