تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۰
کد خبر: ۶۹۷۱۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سادات ابراهيمی مطرح کرد:
تولیدخودرو بی‌کیفیت جنایت در حق مردم است
عضو کمیسیون کشاورزی ،آب و منابع طبیعی مجلس شواری اسلامی گفت: با تولید خودروی بی کیفیت در حق مردم کشورمان جنایت صورت می گیرد.

حجت الاسلام سید محمد سادات ابراهیمی پيش از ظهر امروز چهارشنبه در دومين همايش تجليل از شركت هاي صنعتي، خدماتي و توليدي نمونه خوزستان اظهار كرد: مصرف مساوي با نياز است و انسان نيازمند در تلاش است تا نياز خود را رفع كند. انسان به تنهايي نمي تواند زندگي كند و يك موجود اجتماعي است. تمام مسائل سياسي، اقتصادي، اجتماعي، فرهنگي و ديني مي تواند متاثر از مصرف باشد.

وي افزود: هر كشوري كه بتواند توليدات خود را روانه كشور كند خود به خود فرهنگ و اقتدارش نيز به كشور هاي ديگر صادر مي شود. بحث مصرف فقط يك فعاليت صرف اقتصادي نيست و توليد كنندگان ما سفيران ايران در خارج از كشور هستند.

عضو کمیسیون کشاورزی ،آب و منابع طبیعی مجلس تصريح كرد: امروز ديگر جبهه و نبرد عرصه اقتصاد بوده و محور تمامي فشارهاي بين المللي كه به كشور وارد مي شود همين عرصه اقتصاد است. اگر اقتصاد خود را رونق ببخشيم مي توانيم به راحتي فرهنگ و انقلاب كشور را به ساير نقاط جهان صادر كنيم.

سادات ابراهيمي خاطرنشان كرد: در حال حاضر قدرت و سلطه گري برخي كشورها بر اساس همين صادرات به دست مي آيد. يكي از شرايط سرمايه گذاري وجود آرامش و ثبات ارز است كه دولت فعلي توانست اين ثبات را به كشور هديه كند اما همچنان در اين خصوص يك سري مشكلات داريم كه بخشي از آن مربوط به سو مديريت است.

وي عنوان كرد: چرا بايد اينقدر سرمايه گذاران را معطل كنيم تا نابود شوند. به عنوان مثال يكي از سرمايه گذاران تهراني كه جلوي بانك صنعت و معدن خودسوزي كرد. وقتي قرار است به سرمايه گذاران وام و تسهيلات ارائه دهند آنقدر سرمايه گذار را درگير بروكراسي اداري مي كنند كه ديگر طرح هايش توجيه اقتصادي خود را از دست مي دهد.

عضو کمیسیون کشاورزی ،آب و منابع طبیعی مجلس اذعان كرد: مسئولان اجرايي بايد در اين مشكلات و موانع تجديد نظر كنند. مردم به كيفيت و قيمت نگاه مي كنند، مردم مي خواهند كيفيت توليدات داخلي از محصولات خارجي بالاتر و قيمت نيز پايين تر باشد.

سادات ابراهيمي بيان كرد: توليد كننده ها بايد توجه داشته باشند مصرف كننده دنبال كيفيت بالا و قيمت پايين است. در زمينه خودرو به مردم جنايت مي شود و چقدر مردم هزينه كرده و جان خود را از دست مي دهند.

وي ادامه داد: از استاندار خوزستان براي طرح ماشين هاي پلاك اروند كه باعث نجات جان افراد مي شود تشكر مي كنم. هرچند شايد تمامي مردم نتوانند از اين طرح بهره مند شوند اما به طور قطع در آينده اي نزديك تعداد افرادي كه از مزاياي طرح استفاده مي كنند بيشتر مي شود.

عضو کمیسیون کشاورزی ،آب و منابع طبیعی مجلس در پايان گفت: صداي نمايندگان مردم خوزستان در مجلس را كسي نشنيد ولي اين بار وقتي ديدند نمايندگان مجلس به همراه استاندار و نماينده ولي فقيه به طور هماهنگ ايستاده اند استاندار با قاطعيت توانست عدم انتقال آب غير شرب را نهايي كند.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار