تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۶
کد خبر: ۶۹۷۷۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اسکوچیچ: دروازه برای بازیکنانم کوچک بود!
سرمربی تیم فولاد خوزستان می‌گوید تیمش فردا به دنبال کسب سه امتیاز بازی با پیکان است.

دراگان اسکوکیچ در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پیکان اظهار کرد: فردا می‌خواهیم سه امتیاز بازی را به دست بیاوریم و انتظار دارم بازیکنان ما عملکرد خوب و جدی داشته باشند.

وی همچنین درباره محرومان و مصدومان بازی فردا گفت: برای بازی فردا بختیار رحمانی و آرش افشین را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم.

اسکوچیچ همچنین در پاسخ به سوال خبرنگار مبنی بر اینکه در دو بازی گذشته نتوانستید به پیروزی برسید آیا فردا می‌توانید این طلسم را بشکنید، گفت: ما در 5 بازی گذشته شکست را متحمل نشدیم. خوشحالم که در دو بازی آخر هم حداقل به نتیجه مساوی رسیدیم و امیدوارم در بازی فردا یک پیروزی دیگر به مردم خوزستان تقدیم کنیم.

او درباره روند گل نزدن تیم پیکان نیز گفت: ما کاری به گذشته تیم حریف نداریم و عملکرد خودمان را ارائه می‌دهیم و دوست داریم بهترین بازی را به نمایش بگذاریم.

سرمربی تیم فولاد خوزستان در ادامه درباره اینکه چرا بازیکنان‌تان نمی‌توانند ضربات پنالتی را به گل تبدیل کنند گفت: با توجه به اینکه پنالتی یک نوع شخصیت کاری دارد کسی که از نظر روحی و روانی خوب باشد می‌تواند پنالتی را به گل تبدیل کند. گذشته برایم مهم نیست چیزی که برایم مهم است این است که روی بازیکنانم کار کنند تا بهترین عملکرد را از خود نشان دهند. اگر در بازی هفته گذشته دو پنالتی ما به گل تبدیل نشد، شاید برای این بود که دروازه برای بازیکنان ما کوچک بود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار