تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۶
کد خبر: ۶۹۷۷۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
قلعه‌نویی: نفت لیاقت برد را داشت
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: در نیمه دوم بازی به طور کامل در اختیار تیم نفت مسجدسلیمان بود و این تیم لیاقت برد را داشت.

امیر قلعه نویی پس از برد تیمش برابر نفت مسجدسلیمان اظهارکرد: از مسجدسلیمانی ها بابت امکاناتی که در اختیار تیم ما گذاشتند، تشکر می کنم. امروز تماشاگران با فرهنگ مسجدسلیمانی، با ایجاد شور فوتبالی هیجان بازی را دو چندان کردند.

وی با بیان این که در نیمه اول یک بازی متعادل را از سوی هر دو تیم شاهد بودیم، گفت: بازی در نیمه اول در اختیار ما بود که باتوجه به حرفه ای گری بازیکنانم، گل به ثمر رساندیم اما به جرات می توان گفت که در نیمه دوم بازی به طور کامل در اختیار تیم نفت بود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران ادامه داد: نفت امروز یک بازی با سطح و کلاس بالا به معرض دید گذاشت. این تیم امروز نشان داد که از هر نظر لیاقت برد در این بازی را داشت. در کنار این خدا را شکر می کنم که توانستیم بازی را ببریم.

وی با بیان این که در بعضی از مواقع بازی شانس هم با ما یار بود، گفت: اگر آن پنالتی نفت گل می شد ممکن بود نتیجه بازی به شکل دیگری رقم بخورد. جوانان تیم نفت آینده فوتبال ایران خواهند بود. این تیمی که ما می بینیم آینده بسیار خوبی خواهد داشت.

قلعه نویی بیان کرد: امیدوارم بازیکنان مصدوم ما هر چه سریع تر خود را به وضعیت مطلوب برسانند و با آن ها در بازی های آینده نیز پیروز شویم. اگر همه بازیکنان مصدوم و ملی پوش ما به تیم ملحق شوند، قطعا بازی بهتری را از تیم استقلال مشاهده خواهیم کرد.

وی در ادامه با بیان این که نفت امروز فوتبال خود را به ما دیکته کرد، گفت: ما تا فردا اجازه خوشحالی کردن داریم ولی از پس فردا باید خود را برای بازی با تیم نفت تهران آماده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در حاشیه این نشست خبری گفت: ان شاالله فرودگاه مسجدسلیمان آماده شود تا تیم های میهمان با مشکل کمتری مواجه شوند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار