تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۸
کد خبر: ۶۹۷۷۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
باقری نیا :
مشکل تیم نفت با جذب بازیکن حل نمی شود
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: تمام سفارشاتی که به بازیکنانم داده بودم را به صورت کامل انجام دادند و تنها در دو صحنه اشتباه مدافعان ما باعث شد که دو گل دریافت کنیم.

عبدالمجید باقری نیا پس از شکست تیمش برابر استقلال تهران اظهارکرد: این هفته یکی از بدترین هفته های ما در طول سه ماه اخیر بود. باشگاه حرکتی انجام داد که همه برنامه ریزی های ما را نقش بر آب کرد.

وی با بیان این که باشگاه تنها 15 درصد از قراردادهای بازیکنان را پرداخت کرد، گفت: قانونا باید هفته دوم 30 درصد از قراردادها را به بازیکنان بدهند که بسیاری از بازیکنان وقتی دیدند 15 درصد است، پول شان را نگرفتند.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان درخصوص بازی عنوان کرد: همه بازیکنان من امروز تمام سفارشاتی که به آن ها داده بودم را به صورت کامل انجام دادند. تنها در دو صحنه اشتباه مدافعان ما باعث شد که ما دو گل دریافت کنیم.

وی در ادامه با بیان این که امروز هر تیمی به غیر از نفت بود نمی توانست بازی کند، افزود: استقلال، با تجربه توانست تیم ما را شکست دهد و از کوچکترین فرصت ها بهترین استفاده را ببرد.

باقری نیا در ادامه در خصوص پنالتی نفت مسجدسلیمان گفت: دیروز پس از پایان تمرین میلاد زنیدپور 15 پنالتی را تمرین و همه آن ها را تبدیل به گل کرد اما نمی دانم امروز چه شد که پنالتی او این گونه شد.

وی ادامه داد: نمی دانم این طلسم گل نزدن ما تا کی باید ادامه داشته باشد اما امیدواریم با آمدن بازیکن برزیلی مان که امروز قراردادش به ثبت رسید، بتوانیم اندکی نقاط ضعف مان را پوشش دهیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در ادامه گفت: من امروز از مدیرعامل باشگاه درخواست کردم که شخص دیگری را به جای من بیاورد اما من در این تیم هنوز به انتها نرسیده ام. مشکل تیم نفت با جذب بازیکن حل نمی شود. مشکل این تیم فراتر از این گونه مسایل می باشد و امیدواریم این مسایل هر چه زودتر حل شود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار