تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۰:۰۲
کد خبر: ۶۹۷۸۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
توسعه حرم دانیال نبی (ع) در شوش آغاز شد
عملیات اجرایی طرح توسعه حرم حضرت دانیال نبی (ع) روز پنجشنبه با حضور جمعی از مقامات استان خوزستان آغاز شد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان خوزستان در این آیین در سخنانی در مسجد شهید دانش شوش یکی از سیاست های سازمان اوقاف کشور را حفظ و توسعه بقاع متبرکه عنوان کرد و گفت: در این راستا طرح توسعه حرم حضرت دانیال نبی (ع) در شوش پس از وقفه ای چند ساله آغاز شد.

حجت الاسلام سید محمدطباطبایی خواستار افزایش اعتبارات طرح توسعه حرم دانیال نبی (ع) جهت سرعت بخشیدن و تکمیل این پروژه شد.

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: یکی از آرزوهای دیرینه مردم شوش اجرای طرح توسعه حرم حضرت دانیال(ع) می باشد که امروز کلنگ آن به زمین زده شد.

سیدراضی نوری خواستار کمک و مشارکت استاندار و مسئولان استان خوزستان با مجری این طرح شد و پیشنهاد کرد برای شتاب بخشیدن به روند اجرای این طرح ستاد بازسازی و نوسازی حرم مطهرحضرت دانیال نبی (ع) راه اندازی شود.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان نیز که در این آیین حضور داشت گفت: شهرستان شوش با وجود ظرفیت های مختلف ، دارای چشم انداز روشنی است.

فرج الله خبیر با اشاره به آثار تاریخی بی نظیر در این شهرستان گفت: دولت تدبیر و امید بنا دارد گام های موثر و سازنده ای در راستای توسعه استان خوزستان و شهرستان شوش بردارد که در این راستا در اولین سفر رییس جمهوری به این استان تخصیص اعتبار و احیا چند طرح مهم از جمله تاسیس دانشکده باستان شناسی شوش ، طرح توسعه 550 هزار هکتاری مقام معظم رهبری ، احداث اتوبان اهواز به اندیمشک ،طرح اصلاح توسعه و احداث راه آهن جنوب و اتصال ریلی به استان چهارمحال بختیاری واصفهان هدف گذاری شد.

طرح توسعه حرم حضرت دانیال نبی (ع) در مساحت 2900 مترمربع در دو طبقه با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال از محل دو درصد نفت در مدت 24ماه توسط سازمان نوسازی وتجهیز مدارس استان خوزستان در ضلع شمالی وجنوبی آستان مقدس حضرت دانیال نبی (ع) اجرا می شود.

در آیین کلنگ زنی طرح توسعه حرم حضرت دانیال نبی (ع) جمع کثیری از اقشار مختلف مردم شهرستان شوش حضور داشتند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار