تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۱
کد خبر: ۶۹۸۸۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برگزاری13برنامه نقدکتاب در کتابخانه‌های‌استان
سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان: در دهه کرامت نهاد کتابخانه‌های عمومی خوزستان بالغ بر ۱۳ برنامه در قالب نقد کتاب و مسابقات کتابخوانی برگزار کرد.

منصور کوهی رستمی اظهار کرد: یکی از رسالت های ذاتی کتابخانه‌های عمومی ایجاد محافل فرهنگی و ادبی در خوزستان است.

وی گفت: یکی از اولویت‌های کتابخانه عمومی در خوزستان ترویج فعالیت‌های فرهنگی با محوریت موضوعات ادبی، شعر و نقد کتاب است.

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان بیان کرد: برای گسترش فرهنگ کتاب خوانی چندین کانون و انجمن در استان راه اندازی شده است.

وی ادامه داد: در یک سال گذشته به طور مرتب و هفتگی جلسات نقد کتاب وبرنامه‌های فرهنگی در کانون‌های کتابخانه‌های برگزار شده است.

کوهی رستمی افزود: در دهه کرامت نهاد کتابخانه‌های عمومی خوزستان بالغ بر 13 برنامه در قالب نقد کتاب و مسابقات کتابخوانی برگزار کرد.

وی اظهار داشت: نگاه به کتابخانه‌های عمومی نیاز به تغییر دارد. باید به کتابخانه به شکل یک مجموعه فرهنگی و عمومی نگریسته شود تا بدین ترتیب قشرهای مختلف مردمی را به سمت خود بتواند بکشد.

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان گفت: در خوزستان 216 کتابخانه عمومی فعالیت دارند که در این کتابخانه 200 هزار نفر عضویت دارند.

وی در مورد کتابخانه‌های شبانه روزی در استان گفت: در حال حاضر تنها کتابخانه شهید رجایی اهواز شبانه روزی است که دنبال گسترش واحد‌های شبانه روزی در استان هستیم.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار