تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۶
کد خبر: ۶۹۸۹۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شهردار مسجدسلیمان:
پارک ۸هکتاری در مسجدسلیمان ساخته‌می‌شود
شهردار مسجدسلیمان از ساخت پارک ۸ هکتاری در این شهر خبر داد و گفت: این پارک در ابتدای ورودی شهر از سمت اهواز و در کنار بلوار سردار شهید بهنام محمدی راد احداث می‌شود.

خلیل حیدری در نشست خبری با خبرنگاران رسانه‌های گروهی که در شهرداری مسجدسلیمان برگزار شد، اظهار کرد: پارک 8 هکتاری در شهر نفت خیز مسجدسلیمان ساخته می‌شود.

وی افزود: این پارک در ابتدای ورودی شهر از سمت اهواز و در کنار بلوار سردار شهید بهنام محمدی راد احداث می‌شود.

شهردار مسجدسلیمان بیان کرد: این پارک با اعتباری بالغ بر 8 میلیارد ریال ساخته می‌شود تا مورد استفاده همه شهروندان مسجدسلیمانی قرار گیرد.

وی در ادامه از آغاز عملیات اجرایی پارک 8 هکتاری مسجدسلیمان خبر داد و عنوان کرد: برنامه ریزی شده تا این پارک به شهربازی و وسایل بازی کودکان مجهز شود.

حیدری اضافه کرد: همچنین در پیش بینی‌های صورت گرفته مقرر شد که بخشی از پارک 8 هکتاری مسجدسلیمان برای استفاده بانوان اختصاص یابد.

وی اظهار امیدواری کرد که با اقداماتی که انجام می‌شود پارک 8 هکتاری مسجدسلیمان به مجموعه تپه شهدا وصل شود.

شهردار مسجدسلیمان یادآور شد: در تپه شهدا پیکر پاک 5 شهید گمنام آرمیده‌اند که مردم از فضای معنوی این مکان بهره می‌برند.

وی گفت: همچنین در تپه شهدای مسجدسلیمان مزار سردار شهید بهنام محمدی راد نخستین نوجوان شهید دوران دفاع مقدس نیز قرار دارد که بر معنویت این پارک می‌افزاید.

حیدری اظهار کرد: با برنامه ریزی‌هایی که انجام شده امیدواریم ساخت پارک 8 هکتاری مسجدسلیمان تا پایان امسال انجام شود و مورد بهره برداری قرار بگیرد.

وی در ادامه از تجهیز کشتارگاه مسجدسلیمان خبر داد و گفت: با این کار دغدغه‌های بهداشتی و زیست محیطی برطرف می‌شود.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار