تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۶
کد خبر: ۶۹۹۴۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار اندیمشک خبر داد ؛
مدارس اندیمشک تعمیر و تجهیز شده‌اند
فرماندار اندیمشک از آماده‌سازی مدارس برای ورود 23 هزار دانش آموز اندیمشکی در سال تحصیلی جدید خبر داد.

حمیدرضا گودرزی امروز اظهار داشت: در سال تحصیلی جدید بیش از 23 هزار دانش آموز در سه مقطع تحصیلی ابتدایی، متوسطه دوره اول و متوسطه دوره دوم در 187 آموزشگاه این شهر مشغول به تحصیل خواهند شد.

وی افزود: به همین منظور تمهیدات لازم برای آغاز سال تحصلیی جدید با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی شهرستان اندیشیده شده و هماهنگی‌ها در این خصوص انجام شده است.

فرماندار اندیمشک اضافه کرد: استفاده از نظرات و پیشنهادات دانش آموزان و مشارکت آنها در اجرای برنامه‌های بازگشایی مدارس باعث ایجاد مهری خاطره انگیز برای آنها خواهد شد.

گودرزی خاطر نشان کرد: دانش‌آموزان قشری تاثیرپذیر و در عین حال تاثیرگذار و آینده‌ساز هستند که با به‌کارگیری آنها در برنامه‌های اجرایی مدارس می‌توان آموزش‌ها را به دیگر اقشار جامعه به ویژه خانواده‌ها انتقال داد.

رئیس شورای آموزش و پرورش اندیمشک، برنامه‌ریزی در مسائل فرهنگی به ویژه در حوزه آموزش و پرورش را ضروری برشمرد و تصریح کرد: مدیران یک جامعه می‌توانند در تغییرات یک جامعه نقش کلیدی داشته باشند و در میان همه دستگاه‌های اجرایی، آموزش و پرورش که در واقع ساختار فکری، علمی، اقتصادی و فرهنگی جامعه را بر دوش دارد، یکی از مهمترین عوامل تغییرات در جامعه به شمار می‌رود.

وی در پایان اذعان داشت: در سال تحصیلی جدید 2 هزار و 300 فرهنگی برای تعلیم و تربیت در اندیمشک آماده هستند و همه مدارس سطح شهرستان نیز برای سال تحصیلی جدید تعمیر و تجهیز شده‌اند.
مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
احمدوند
|
Finland
|
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۸
0
0
ما که آب در بساط نداریم و نه تعمیری دیدیم و نه تجهیزی .
:
:
:
آخرین اخبار