تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۵
کد خبر: ۶۹۹۵۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پروازشرکت‌آسمان‌در مسیرمشهد-آبادان‌برقرارشد
مدیر فرودگاه بین المللی آیت اله جمی آبادان از برقراری پرواز رفت و برگشت شرکت هواپیمایی آسمان در مسیر مشهد، آبادان خبر داد.

محمدرضا رضایی روز دوشنبه با اشاره به ظرفیت های فرودگاه آبادان و استقبال از افزایش پروازهای این فرودگاه افزود: پروازهای شرکت هواپیمایی آسمان در مسیر مشهد، آبادان در روزهای یکشنبه انجام می شوند.

وی اظهار کرد: در حال حاضر تعداد پروازهای هفتگی فرودگاه آبادان به مشهد مقدس با برقراری پروازهای هواپیمایی آسمان به 26 پرواز رفت و برگشت رسید.

مدیر فرودگاه بین المللی آیت اله جمی آبادان افزود: شرکت هواپیمایی آسمان تا پیش از این با پنج پرواز در مسیر تهران و یک پرواز در مسیر شیراز در فرودگاه آبادان فعال بود.

وی ضمن اعلام آمادگی این فرودگاه برای پذیرش و انجام پرواز به تمام نقاط کشور افزود: مذاکرات اولیه با شرکت های هواپیمایی در راستای برقراری پرواز در مسیر دبی صورت گرفته است.

رضایی با اشاره به برنامه های فرهنگی فرودگاه بین المللی آیت اله جمی آبادان در طول هفته دفاع مقدس افزود: حضور در رژه پنج مهر سالروز شکست حصر آبادان، برپایی نمایشگاه عکس دفاع مقدس، برپایی غرفه جنگ و مسابقه از این برنامه ها می باشند.

وی آبادان را پایتخت دفاع مقدس خواند و اظهار داشت: باید در راستای ترویج و انتقال ارزش های دفاع مقدس به نسل های بعد از جنگ کوشید تا نسل های جدید نیز با عوامل پیروزی ایران در جنگ تحمیلی آشنا شوند.

مدیر فرودگاه بین المللی آیت اله جمی آبادان با اشاره به مشارکت کارکنان این فرودگاه در امور انسان دوستانه افزود: بیش از 50 نفر از کارکنان شاغل در فرودگاه، بخشی از حقوق ماهانه خود را بین 50 تا 300 هزار ریال برای حمایت از کودکان معلول و کم توان ذهنی مرکز انسیه تخصیص دادند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار