تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۱
کد خبر: ۶۹۹۶۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
انتخاب 4 خودروي پلاك‌اروند برای ناوگان شهری اهواز
مدير‌عامل سازمان تاكسيراني اهواز از ورود چهار نمونه خودروي پلاك اروند به ناوگان حمل و نقل عمومي شهر اهواز خبر داد و گفت:‌ آماده انعقاد قرارداد با سرمايه‌گذاران علاقه‌مند به مشاركت در اين زمينه هستيم.

موسي ممبيني اظهار كرد: در مطالعاتي كه براي استفاده از خودروي پلاك اروند در ناوگان حمل و نقل عمومي انجام شد، خودروهايي مورد ارزيابي قرار گرفتند كه با اقليم خوزستان و شهر اهواز متناسب بوده و بيشتر در كشورهاي حاشيه خليج فارس و با توجه به مشابهت شرايط آب و هوا با استان خوزستان، استفاده مي‌شده است.

وي ادامه داد: خودروي تويوتا كرونا، خودروي نيسان ساني، خودروي هيونداي اكسنت، و خودروي جيلي از نمونه خودروهايي است كه براي ورود به ناوگان حمل و نقل عمومي اهواز مجوز گرفته‌اند.

مديرعامل سازمان تاكسيراني اهواز عنوان كرد: هر سرمايه‌گذاري در استان خوزستان و يا خارج از استان كه قادر است تسهيلاتي را براي خريد اين خودروها و همچنين ورود خودرو به چرخه حمل و نقل عومي شهر، اختصاص دهد، مي‌تواند مشاركت خود را اعلام كند و در اين زمينه، پذيراي همه سرمايه‌گذاران هستيم.

ممبيني گفت: ‌آمادگي انعقاد قرارداد با سرمايه‌گذار برای خريد 2500 تا 3000 دستگاه خودروي پلاك اروند در جهت ارتقاي ناوگان حمل و نقل عمومي اهواز وجود دارد. اخذ مجوز 2500 دستگاه سواري و 500 دستگاه ون پلاک اروند براي ورود به ناوگان با پي‌گيري‌هاي استاندار خوزستان و فرماندار اهواز به نتیجه رسيده و فرصت بسيار خوبي براي حضور سرمايه‌گذاران و همچنين توسعه شهر در حوزه حمل و نقل عمومي فراهم می‌کند.

وي اظهار كرد: ‌بانك‌هاي خصوصي و دولتي نيز مي‌توانند براي مشاركت و اعطاي تسهيلات در اين زمينه وراد ميدان شوند. سرمايه‌گذاران، شهروندان و همه كساني كه در اين بحث مشاركت مي‌كنند، اطمينان داشته باشند كه هيچ گونه ضرري متوجه هيچ كس نمی‌شود.

مديرعامل سازمان تاكسيراني اهواز عنوان كرد: در صورت به نتيجه رسيدن اين طرح و ورود تاكسي‌هاي پلاك اروند به ناوگان، نرخ کرایه اين تاكسي‌ها با نظر و بر اساس مصوبه شوراي شهر اهواز تعيين خواهد شد كه قطعا نه به ضرر خريدار و نه به ضرر شهروند است.
مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱
مردم ایران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۷
0
6
فقط ماشین چینی نیارید که همه متنفرن.
:
:
:
آخرین اخبار