تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۷
کد خبر: ۶۹۹۶۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
با تعریف پروژه‌ای عمرانی و عام‌المنفعه
بهسازی گلزار شهدای مسجد سلیمان آغاز شد
با تعریف پروژه‌ای عمرانی و عام‌المنفعه توسط شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجد سلیمان، عملیات بهسازی و مسقف کردن گلزار شهدای «کلگه» این شهر آغاز شد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجد سلیمان امروز اظهار کرد: این پروژه در راستای زنده نگهداشتن یاد و نام شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و دفاع از ارزش‌های دینی در یک حرکت جهادی توسط این شرکت تعریف و به مرحله اجرا درآمد.

ابراهیم پیرامون با اشاره به اینکه این اجرای این پروژه همانند پروژه بازسازی استادیوم فوتبال شهید بهنام محمدی به‌عنوان یک حرکت جهادی در سال جاری تماماً با استفاده از امکانات و پرسنل خود شرکت اجرا می‌شود افزود: این پروژه با صرف حدود 5 هزار نفر ساعت و پیش بینی هزینه‌ای بالغ بر 120 میلیون تومان با جدیت در حال اجراست.

وی با عنوان اینکه عملیات بهسازی و مسقف کردن گلزار شهدای منطقه کلگه تا قبل از هفته دفاع مقدس به پایان می‌رسد گفت: انجام و اتمام این پروژه برگ زرین دیگری‌ست بر کارنامه ولایتمداری و پاسداری از حریم ولایت و شهیدان و بیعت مجددی با خون شهدا است.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در خصوص اقدامات تعریف شده برای انجام این پروژه عنوان کرد: در این پروژه مسقف کردن با استفاده از ورق‌های فلزی به مساحت حدود 2 هزار و 300 مترمربع، رنگ آمیزی سقف و ستون ها به مساحت 5 هزار مترمربع و تکمیل نرده های جداکننده گلزار از جاده دسترسی تعریف و در حال اجرا است.

پیرامون در پایان اضافه کرد: خاکریزی و کاشت نهال، نصب گلدان‌های گل، نصب پرچم مقدس کشورمان، بازسازی مخزن آب و اصلاح سیستم آبرسانی از دیگر اقداماتی بوده که برای این پروژه تعریف شده است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار