تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۳
کد خبر: ۷۰۰۶۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار شهرستان رامشیر خبر داد :
رتبه نخست استانی رامشیر برای جذب سوادآموز
ظهر روز سه شنبه جلسه شورای آموزش و پرورش رامشیر با حضور جمعی از مسئولان شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد تا کم و کیف مدارس و وضعیت دانش‌آموزان مورد بررسی قرار گیرد.

سعید فیوضی در جلسه شورای آموزش و پرورش که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد اظهار کرد: این جلسه در آستانه بازگشایی مدارس برگزار شده و نیاز است تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده و اجرایی شود.

وی با بیان اینکه شورای آموزش و پروش از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است افزود: حضور مسئولان شهرستان و شرکت در جشن شکوفه‌ها باعث دلگرمی دانش‌آموزان خواهد شد.

فرماندار شهرستان رامشیر با اشاره به اینکه در سال گذشته این شهرستان رتبه چهارم را در قبولی کنکور در استان خوزستان کسب کرد گفت: رامشیر در جذب افراد برای شرکت در کلاس‌های نهضت سوادآموزی به تعداد یک هزار و 17 نفر، رتبه نخست را در استان خوزستان کسب کرد.

فیوضی تصریح کرد: معاینات اولیه پزشکی در آغاز سال تحصیلی توسط شبکه بهداشت و درمان از دانش‌آموزان انجام خواهد گرفت تا خانواده‌ها دغدغه‌ای از لحاظ سلامت فرزندانشان نداشته باشند.

* توزیع 120 نوبت شیر بین دانش‌آموزان شهرستان رامشیر

در این نشست، رئیس آموزش و پرورش رامشیر با اشاره به اینکه توزیع کتب درسی از روز گذشته آغاز شده است اظهار کرد: امسال 120 نوبت شیر بین دانش‌آموزان توزیع خواهد شد.

علی عساکره با اشاره به اهمیت برگزاری جشن عاطفه‌ها عنوان کرد: حضور مسئولان شهرستان و شرکت در جشن شکوفه‌ها باعث دلگرمی دانش‌آموزان خواهد شد.

در این جلسه مسئول بسیج دانش‌آموزی ناحیه مقاومت بسیج رامشیر معرفی شد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار