تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۳
کد خبر: ۷۰۰۸۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
524 واحد مسکن مهر در آبادان آماده تحویل است
رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی آبادان با اشاره به وجود چهار هزار و 430 واحد مسکن مهر در این شهرستان گفت: 524 واحد مسکن مهر از این تعداد آماده تحویل می باشد.

علی سینا اسدی به فعالیت 42 تعاونی با پنج هزار و 278 عضو در مسکن مهر آبادان اشاره کرد و افزود: تاکنون 162 واحد مسکن مهر به متقاضیان تحویل داده شده است.

وی میانگین سهم آورده متقاضیان مسکن مهر آبادان را بین 30 تا 40 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: تسهیلات بانکی 250 و 300 میلیون ریالی برای ساخت واحدهای مسکن مهر آبادان از بانک های ملی و مسکن ارائه شده است.

معاون مدیر کل و رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی آبادان افزود: تلاش بر این است که با همکاری فرمانداری و سایر دستگاه های اجرایی و خدماتی آبادان مشکلات مسکن مهر این شهرستان هرچه سریعتر برطرف شوند.

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی آبادان با اشاره به فعالیت 400 تعاونی با هشت هزار و 600 نفر عضو در این شهرستان اظهار کرد: این تعاونی ها در بخش های خدمات، توزیع، شیلات، صیادی و مرزداران مشغول به فعالیت می باشند.

وی افزود: تعاونی های غیر فعال که در سال های گذشته از چرخه تولید، اشتغال و کار آفرینی خارج شده اند در قالب سند چشم انداز تعاونی ها تقویت و فعال می شوند.

اسدی با تاکید بر رفع مشکلات مدیریتی و اداری مالی تعاونی های غیرفعال گفت: بررسی و رفع مشکلات تعاونی ها به منظور توسعه بخش تعاون آبادان در دستور کار قرار دارد.
مرجع / ایرنا
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
فاضل پورشنوف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۴
0
0
مو عضو تعاونی ۱۶ هستم ازسال ۸۶ عضو تعاونی هستم وتا سال ۹۱ مبلغ ۱۳ میلیون تومان رسوندم ولی متأسفانه واحد از پیش تعیین شده اینجانب رو به عضو جدید واگذار کردند،آیا این عدالت است.
:
:
:
آخرین اخبار