تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۸
کد خبر: ۷۰۱۲۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اسكوچيچ: آب رفته را به جويبار بازمی‌گردانيم
سرمربي تيم فوتبال فولاد خوزستان امیدوار است که بتوانند در بازی با گسترش فولاد بدشانسی‌های تیم را به حداقل برساند.

دراگان اسكوچيچ در نشست خبري پيش از ديدار مقابل گسترش فولاد، اظهاركرد: بعد از بازي‌ای که با پيكان انجام دادیم، نيت و خواست ما و بازیکنان اين است كه با بردهاي بعدي بتوانیم اهداف‌مان را به خودمان برگردانيم. به هر حال به جز بازي با سپاهان كه بازي قابل قبولي بود، بازي با تيم‌هاي سايپا و پيكان باعث شد تا بازي فردای ما مقابل گسترش فولاد به صورتي باشد كه بتوانیم اعتماد به نفس را در خودمان تقويت كنيم.

وي در ارزیابی‌اش از تیم گسترش فولاد، گفت: گسترش فولاد تيم بسيار خوب، سازمان‌یافته و تهاجمي است. به هر حال مساله مهم‌، اين است كه انگيزه را در تيم‌مان به وجود آوريم و آب از دست رفته را به جويبار بازگردانيم. ما سعي مي‌كنيم مجددا در بازي فردا بدشانسي‌ها‌ی‌مان را به حداقل برسانيم.

سرمربي تيم فوتبال فولاد خوزستان درباره مشكل پنالتي زدن تيمش، خاطرنشان‌كرد: زدن پنالتی يك موضوع روحي و رواني است و كسي كه پشت توپ قرار مي‌گيرد باید در آن لحظه از نظر رواني اعتماد به نفس بالايي داشته‌باشد. به هر حال ما روي اين موضوع نيز كار كرده‌ايم.

وي درباره وضعیت آرش افشين و بختيار رحماني، گفت: شش، هفت‌ماه ديگر مي‌توانيم روي بختيار رحماني حساب كنيم. آرش افشين نيز همراه با تيم تمرين می‌كند ولي طبق نظر كادرفني هنوز به شرایط مسابقه دادن نرسیده است. دو ديدگاه بسيار مختلف وجود دارد، بازيكناني كه در تمرينات شركت مي‌كنند و بازيكناني كه بايد ديد به شرایط ایده‌ال مسابقه می‌رسند يا نمی‌رسند. به هر حال افشين هنوز به این شرایط نرسيده است.

اسكوچيچ در پاسخ به اين سوال كه نظرتان درباره مشكل گل‌زني تيم چيست؟ عنوان‌کرد: ما شرايط گل‌زني را به وجود مي‌آوريم ولي فوروارد واقعي را نداريم. ما روي اين موضوع در حال كار كردن هستيم و چشم‌مان را روي مشكلات‌مان نبسته‌ايم و مي‌دانيم مشكلات‌مان كجاها هستند. ما تيمی داریم که آماده‌ بازي است، البته نواقصي داريم كه مي‌خواهيم هرچه سريعتر آن‌ها را برطرف كنيم.

وي افزود: ما نه‌تنها به دنبال يك فوروارد ازبكستاني هستيم، بلكه به دنبال بازيكنان ديگری هم هستيم تا بتوانيم اسكلت تيمي‌مان را قوي‌تر از اين كنيم و طبق اهدافي كه از قبل تعيين كرده‌ايم، پيش برويم. به هر حال دنبال بازيكناني هستيم كه با كيفيت و خوب باشند كه اين خيلي سخت است اما تلاش‌مان را مي‌كنيم. هدف من فولادي است كه يقينا شكلش با اين شكل فرق خواهد كرد.

اسكوچيچ بيان‌كرد: در هر صورت علاوه بر فوروارد ازبكي به دنبال يكي، دو بازيكن ديگر هستيم كه درحال كاركردن روي آن‌ها هستيم و وقتي مطمئن شديم كه مي‌آيند اسامي آن‌ها را از طريق روابط عمومي باشگاه به رسانه‌ها اطلاع‌رساني خواهيم كرد.

وي در ادامه خاطرنشان‌كرد: هدف من در وهله اول این است که بین بازیکنان ایجاد رقابت کنم و بازيكناني كه شايسته‌‌تر هستند، باقي مي‌مانند. ما در حال حاضر دو جاي خالي در تيم‌مان داريم. در هرصورت پروسه كاري ما پروسه‌اي نيست كه بتوانیم به یک‌باره آن را تمام کنیم. من هم مدت کمی است که با تیم فولاد هستم و شناخت من از تیم روز به روز بهتر می‌شود. به طبع دوست داریم میزبان بازیکنانی باشیم که بتوانند درخواست‌های کادرفنی را به نحو احسن در بازی‌ها و تمرینات اجرا کنند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار