تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۹
کد خبر: ۷۰۱۶۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مربی‌گسترش‌فولاد:ما بازی کردیم،فولاد برد
مربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: ما بازی کردیم ولی فولاد بازی را برد.

بیژن طاهری پس از شکست تیمش برابر فولادخوزستان در نشست خبری ابتدا در خصوص عدم حضور مهدی تارتار در این نشست اظهارکرد: بعد از پایان بازی تارتار دچار استرس و ناراحتی زیادی شد و به همین دلیل من را به جای خودش به کنفرانس فرستاد و بابت این موضوع نیز از خبرنگاران عذرخواهی کرد.

وی درخصوص بازی بیان کرد: همه دیدند که ما بازی و میدان داری کردیم اما فولاد بازی را برد. به هر حال این طبیعت فوتبال نتیجه گرای لیگ چهاردهم است.

مربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز خاطر نشان کرد: در طول هفته به بازیکنان مان تاکید کرده بودیم که درون محوطه جریمه با بازیکنان فولاد برخورد نکنند، چرا که آن ها پنالتی گیر حرفه ای هستند.

وی گفت: تیم ما خوب بازی کرد و تیم فولاد، قهرمان لیگ برتر را خوب کنترل کرد اما در واپسین لحظات دچار غفلت شدیم و بازی را واگذار کردیم.

طاهری با بیان این که ما هرگز تدافعی ظاهر نشدیم، عنوان کرد: فرصت گلزنی داشتیم اما از این فرصت ها بهره نبردیم. در تاریخ 13 ساله لیگ برتر تاکنون سابقه نداشته است که یک تیم از سردسیرترین نقطه کشور سه بار به گرمسیرترین منطقه کشور با رطوبت بالا سفر کند. امسال ما سه بار در تابستانِ طاقت فرسای خوزستان به این منطقه آمدیم که این موضوع تیم ما را از لحاظ بدنی دچار نزول فاحشی کرد.

وی در پاسخ به این سوال که نظرتان درخصوص هشت هفته ابتدایی لیگ چیست؟ گفت: فشردگی بازی ها، نتیجه گرایی فوتبال و عدم امنیت شغلی مربیان، کیفیت بازی ها را به حد فوتبال حرفه ای نمی رساند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار