تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۱
کد خبر: ۷۰۲۰۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
باقری‌نیا: امیدوارم طلسم نفت بشکند
سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان گفت: امیدوارم طلسم نفت بشکند و به آنچه شایسته‌ آن هستیم برسیم.

مجید باقری‌نیا پس از تساوی یک بر یک مقابل پرسپولیس در نشست خبری گفت: با توجه به مشکلاتی که برای پرسپولیس در این چند روز به وجود آمد فکر می‌کنم پرسپولیس نسبت به تراکتورسازی بهتر بازی کرد اما ما می‌خواستیم از سرعت مهاجمان‌مان استفاده کنیم و در نیمه دوم موقعیت‌های خوبی برای گلزنی داشتیم اما مثل بازی با استقلال آنها را از دست دادیم در مجموع از بازی بازیکنان راضی‌ام اما امیدوارم که طلسم بشکند که به آنچه شایسته‌اش هستیم برسیم.

وی در مورد اینکه مشکل گلزنی تیمش چه زمانی حل می‌شود، گفت: خیلی از تیم‌های لیگ مشکل‌شان ایجاد موقعیت گل است و مشکل تیم ما گلزنی است. خودم هم متعجبم که چطور این همه موقعیت به آسانی از دست می‌رود. یا من باید این مشکل را حل کنم یا این استرس هرچه سریعتر باید برطرف شود.

سرمربی نفت مسجد سلیمان در مورد اینکه بازیکنان تیمش را به زمین می‌انداختند تا وقت کشی کنند و آیا این تاکتیک شماست گفت: هیچ وقت دنبال این مسایل نبودم و اگر متوجه شوم بازیکنی به عمد این کار را می‌کند او را کنار می‌گذارم.

باقری‌نیا در مورد اینکه گفته بود بعد از بازی با پرسپولیس استعفا می‌دهد در پاسخ به خبرنگار فارس گفت: در جلسه ای که هفته گذشته بعد از استعفا داشتیم قرار شد فردا عصرجلسه بگذاریم و تصمیمی بگیریم. دلیل استعفایم ناراحتی نیست اگر تصمیمی گرفتم به این دلیل بود که می‌خواستم به این تیم شوک وارد کنم و ممکن بود کسی دیگر به این تیم بیاید و کمک کند. هنوز هم سر حرفم هستم و اعتقاد دارم که تیم نیاز به برد دارد و بحث مسایل مالی نیست احساسم نسبت به نفت احساس مربی به تیم نیست بلکه احساسی به تیم دارم که وظیفه‌ دارم شرایط تیمم را درک کنم.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار