تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۰
کد خبر: ۷۰۲۷۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل جدید صداوسیمای مرکزآبادان معارفه شد
قائم مقام معاونت امور استان های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران گفت: بیش از 78 درصد از کل کشور زیرپوشش شبکه دیجیتال قرار دارد.

سید ابوالحسن موسوی زاده روز شنبه در آیین معارفه مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز آبادان با اشاره به اعمال تحریم های غرب علیه صدا و سیمای ایران افزود: تبدیل شبکه های آنالوگ به دیجیتال یک کار جهادی در عرصه رسانه ملی بود.

وی با اشاره به پوشش مطلوب و برنامه سازی مناسب شبکه های استانی و محلی به منظور جلب مخاطب اظهار کرد: شبکه های محلی اکنون بیش از 70 درصد از مخاطبان خود را در بخش سیما و 30 درصد را در بخش صدا جذب کرده اند.

قائم مقام معاونت امور استان های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران توسعه کیفی تولیدات مراکز استان ها را از برنامه های صدا و سیما دانست و افزود: صدا و سیما به وظیفه خود در زمینه روشنگری توطئه های دشمنان در منطقه ادامه می دهد.

وی با اشاره به جنگ نرم دشمن علیه جمهوری اسلامی گفت: دشمن با جنگ نرم سعی دارد حق را از بین برده و باطل را جایگزین آن کند.

موسوی زاده به حمایت های آمریکا از تروریست های داعش برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و افزود: آمریکا امروز با ادعای مقابله با تروریسم قصد ورود به عراق دارد.

وی حمایت های جمهوری اسلامی ایران از دولت سوریه برای جلوگیری از سرنگونی این دولت را یادآور شد و گفت: مرجعیت دینی در عراق توطئه داعش را خنثی کرد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان نیز در این آیین رسانه ها را پل ارتباطی مردم و مسوولان دانست و افزود: رسانه ها نقش مهمی در آگاهی بخشی و شفاف سازی در جامعه دارند.

عزیزاله شهبازی اظهار کرد: رسانه های ایران در راستای تقویت نظام و انعکاس مشکلات مردم به مسوولان گام بر می دارند.

وی با اشاره به نقش آبادان در هشت سال دفاع مقدس افزود: این منطقه به واسطه وجود هنرمندان مستعد و اساتید خوب و مجرب حوزه و دانشگاه ظرفیت های مناسبی برای برنامه سازی و جلب مخاطب دارد.

قائم مقام سازمان منطقه آزاد اروند نیز تاریخچه ای از فعالیت صدا و سیمای مرکز آبادان ارائه داد و گفت: این مرکز با سابقه ترین مرکز صدا و سیما بعد از تهران می باشد.

عبداله کعبی شکوفایی شهرستان های آبادان و خرمشهر را نیازمند وحدت و همدلی تمام مسوولان و مردم دانست و افزود: منطقه آزاد اروند با توجه به همجواری با کشور عراق آماده فراهم سازی شرایط برای افزایش صادرات به این کشور است.

وی اظهار کرد: پنج میلیارد ریال اعتبار از سوی منطقه آزاد اروند برای قرار گرفتن صدا و سیمای مرکز آبادان بر روی ماهواره تخصیص یافته است.

جواد سعدون زاده نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر کیفی گرایی برنامه های تولیدی صدا و سیمای مرکز آبادان افزود: آبادان با تقدیم چهار هزار و 200 شهید به میهن اسلامی و وجود ظرفیت های فراوان در بخش های بندری و صنعت می تواند زمینه ساز تولید برنامه های مناسب صدا سیما است.

داریوش دبیقی در این آیین به عنوان مدیر کل صدا وسیمای مرکز آبادان معرفی و از زحمات پنج ساله احمد امیر حائری تقدیر شد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار