تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۷
کد خبر: ۷۰۳۳۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌های خوزستان:
برگزاری طرح ضیافت اندیشه دانشجویان خوزستانی
مسئول دفا‌تر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان گفت: دوره حضوری طرح ضیافت اندیشه با حضور دانشجویان خوزستانی در دزفول برگزار می‌شود.

حجت الاسلام سید محسن شفیعی اظهار کرد: طرح ضیافت اندیشه به دو صورت مجازی و حضوری برای دانشجویان عضو تشکل‌های دانشگاه‌های خوزستان در حال برگزاری است.

و ی گفت: دوره مجازی به پایان رسیده و دوره حضوری طرح ضیافت اندیشه در دزفول برگزار می‌شود.

مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان بیان کرد: دوره حضوری از سه شنبه 25 شهریور آغاز می‌شود و تا 29 شهرور ادامه دارد.

وی گفت: این دوره حضوری با حضور 100 نفر از دانشجویان دختر و پسر عضو تشکل‌ها و کانون‌های دانشگاه‌های شهید چمران، علوم کشاورزی و منابع طبیعی رامین و جندی شاپور دزفول برگزار می‌شود.

حجت الاسلام شفیعی افزود: این دوره برای آقایان در اردوگاه شهید رجایی و برای خانم‌ها در اردوگاه شیخ انصاری دزفول برگزار می‌شود.

مسئول دفا‌تر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان درباره محتوای دوره گفت: در این دوره حضوری با بهره‌گیری از اساتید مجرب به طرح مسایلی چون سبک زندگی دانشجویی، آشنایی با تکنیک‌های جنگ روانی و تحلیل خبر، آشنایی با شبکه‌های اجتماعی نوین، مدیریت جهادی، مدیریت فرهنگی از دیدگاه مقام معظم رهبری، حقوق دانشجو و جریان‌شناسی سیاسی پرداخته می‌شود.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار