تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۲
کد خبر: ۷۰۳۳۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی هندیجان خبر داد :
برگزاری کلاس‌های آموزشی در هندیجان
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی هندیجان از برگزاری کلاس‌های آموزشی مختلف این اداره در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان این شهرستان خبر داد.

امین قنواتی امروز اظهار داشت: برگزاری ویژه برنامه‌ها به‌منظور پر کردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان یکی از اولویت‌های کتابخانه‌های عمومی این شهرستان است که درصدد هستیم با اجرای برنامه‌های جذاب و متنوع موجبات حضور عموم مردم را در کتابخانه‌های عمومی فراهم کرده و نیازهای اطلاعاتی آنها را برآورده کنیم.

وی افزود: اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان، نوجوانان و کودکان با همکاری کمیته امور بانوان فرمانداری این شهرستان دوره‌های آموزشی مختلفی را در کتابخانه های عمومی برگزار کرده است.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی هندیجان گفت: از جمله دوره‌های آموزشی برگزار شده؛ کلاس‌های چرم‌سازی، هویه‌کاری، ساخت جعبه‌های کادویی و کلاس‌های نقاشی بزرگسالان که به مدت یک ماه در کتابخانه شهید مدرس هندیجان برگزار شده و تا پایان ماه جاری ادامه دارد.

قنواتی عنوان کرد: همچنین برگزاری مسابقات کتابخوانی آنلاین و مکتوب برای تمام اعضا و عموم مردم در محل کتابخانه‌های عمومی نیز جزو برنامه‌های کتابخانه های عمومی این شهرستان بوده است.

وی تصریح کرد: برگزاری کلاس‌های نقاشی و قصه‌گویی با در بخش کودک کتابخانه‌های عمومی شهرستان ویژه کودکان و نوجوانان با حضور عموم کودکان شهرستان نیز جزو برنامه‌های کتابخانه های عمومی بوده که در حال برگزاری است.

این مسئول فرهنگی در پایان متذکر شد: برگزاری کلاس‌های نقاشی و قصه‌گویی برای آشنایی کودکان با کتاب و کتابخانه کمک به‌سزایی در علاقمند کردن افراد از دوران کودکی به مطالعه می‌کند.
مرجع / فـارس
برچسب ها: هندیجان
:
:
:
آخرین اخبار