تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۹
کد خبر: ۷۰۴۴۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خوزستان خبر داد :
اعزام نخبگان خوزستانی به سومین کنگره کانون‌های فرهنگی و هنری کشور
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خوزستان از اعزام نخبگان کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان به سومین کنگره کانون‌های فرهنگی و هنری کشور خبر داد.

حسین براتی امروز اظهار کرد: سومین دوره آموزشی کنگره نخبگان کانون‌های فرهنگی و هنری روستا و عشایر، در راستای سیاست‌های آموزشی و تمرکززدایی ستاد عالی کانون‌های فرهنگی مساجد کشور و به تبع آن استان خوزستان، در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

وی با اشاره به سیاست‌ها و وظایف ستاد عالی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد افزود: در راستای شناخت و شناسایی استعدادهای ناب و ارزشمند فعالان این حوزه، 26 نفر از نخبگان خواهر و برادر کانون‌های فرهنگی و هنری روستا و عشایر استان خوزستان به این کنگره عازم شدند.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خوزستان در ادامه گفت: به منظور ارج نهادن به فعالان زحمتکش کانون‌های فرهنگی و هنری، این دوره شامل بخش معنوی، ملکوتی و مذهبی زیارت‌بخش آموزشی را برای خواهران و برادران عضو کانون در برخواهد داشت.

براتی در پایان ضمن اظهار امیدواری از فضای مفید معنوی دوره آموزشی بیان کرد: امیدواریم دوستان حاضر در این دوره، توشه خوبی جمع‌آوری و در بازگشت به استان، سایر اعضا و هم‌ترازان خود را از این ذخیره معنوی و آموزشی در راستای رشد و شکوفایی بیشتر بهره‌مند سازند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار