تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۷
کد خبر: ۷۰۴۷۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تمهیدات امنیتی پلیس در آغاز سال تحصیلی
معاون اجتماعی نیروی انتظامی خوزستان از پوشش کامل امنیتی دانش‌آموزان در سال تحصیلی جدید خبر داد.

سرهنگ رحمن موسوی اظهار کرد: در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید، تدابیر ویژه‌ای برای بازگشایی مدارس و دیگر مکان‌های فرهنگی، آموزشی و علمی در سطح استان اندیشیده شده و همکاران ما در تمام نقاط محل رفت و آمد، دانش‌آموزان را تحت پوشش امنیتی خود قرار می‌دهند.

وی ادامه داد: مدیران آموزشگاه‌ها و مربیان پرورشی مدارس، جهت همکاری با نیروی انتظامی و مدیریت امور در زمینه تامین امنیت تردد دانش‌آموزان توجیه شده‌اند تا به صورت واحد و یکپارچه مانند سال‌های گذشته دانش‌آموزان سال تحصیلی خوبی را سپری کنند.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی خوزستان گفت: ضمن سازماندهی سرویس‌های مدارس، همکاران ما اقدامات لازم را جهت رصد و کنترل عبور و مرور دانش‌آموزان انجام خواهند داد و گشت‌ها به صورت پاس‌های پیاده، خودرویی و موتوری در زمان‌های پرتردد افزایش می‌یابند.

وی همکاری مدیران مدارس و آموزشگاه‌ها با نیروی انتظامی در جهت پیشگیری از وقوع حوادث ترافیکی برای دانش‌آموزان را بسیار ضروری دانست و اظهار کرد: نکات لازم برای نحوه عبور از عرض خیابان‌های محل استقرار مدرسه باید به دانش‌آموزان آموزش داده شود. ضمن این که همکاران ما در حوزه راهنمایی و رانندگی نیز در زمینه آموزش‌های ترافیکی برنامه‌هایی را همزمان با بازگشایی مدارس در دستور کار خود دارند.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی خوزستان گفت: پلیس جهت آسایش دانش‌آموزان، در ساعت‌های تردد آنها در زمان باز شدن مدارس در اول صبح و زمان تعطیلی مدارس حضور بیشتری در سطح شهرها خواهد داشت.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار