تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۴
کد خبر: ۷۰۴۹۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فعالیت خطوط ویژه جابه‌جایی دانشجویان در اهواز
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی اهواز گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی دو خط اتوبوس سریع‌سیر ویژه دانشجویان در سطح شهر فعال می‌شود.

محمد رستم‌منش اظهار کرد: به منظور تسهیل جابه‌جایی و رفاه دانشجویان در طول سال تحصیلی دو خط ویژه در مسیرهای چهار دانشگاه بزرگ مستقر در شهر اهواز فعال خواهد شد.

وی افزود: اتوبوس‌های این خطوط در مسیر میدان شهید بندر به مقصد چهار دانشگاه شهید چمران، علوم پزشکی جندی شاپور، آزاد اسلامی اهواز و پیام نور و همچنین در مسیر سلمان فارسی شرقی به مقصد این چهار دانشگاه راه‌اندازی می‌شوند.

وی ادامه داد: در مسیر میدان شهید بندر به سمت چهار دانشگاه اهواز 3 دستگاه اتوبوس و در مسیر خیابان سلمان فارسی شرقی به سمت دانشگاه‌ها 2 دستگاه اتوبوس برای جابه‌جایی دانشجویان فعال خواهند شد.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی اهواز گفت: با توجه به این که روزانه از پایانه شرق (ترمینال تپه) تعداد زیادی دانشجو از شرق استان خوزستان وارد اهواز می‌شوند؛ در آستانه آغاز سال تحصیلی، در حال انجام یک کار مطالعاتی فوری در جهت جابه‌جایی این دانشجویان از پایانه شرق به سمت دانشگاه‌ها هستیم.

رستم‌منش افزود: به موقع رسیدن دانشجو به کلاس درس و همچنین رفع دغدغه‌های خانواده‌ها در خصوص امنیت رفت و امد فرزندانشان با عملیاتی شدن این طرح محقق خواهد شد.

وی گفت: در صورت عملیاتی شدن این طرح، خط ویژه جابه‌جایی دانشجویان از پایانه شرق به سطح شهر اهواز و دانشگاه‌های بزرگ راه‌اندازی می‌شود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار